Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
AAAH!!! Sto opp fem i dag tidlig!

Det skal jeg på mandag :thumbdown:

--

Jeg evakuerte meg fra kaserna nå, var nemlig alene på rommet, og det gikk rykter om at kapteinløytnanten skulle komme på uanmeldt inspeksjon :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AAAH!!! Sto opp fem i dag tidlig!

Det skal jeg på mandag :thumbdown:

--

Jeg evakuerte meg fra kaserna nå, var nemlig alene på rommet, og det gikk rykter om at kapteinløytnanten skulle komme på uanmeldt inspeksjon :D

Måtte på birkebeineren jeg som funksjoner! FAENS birkebeinere! viser ikke respect! Han skulle ha XL/1 så fikk han vann og han ble så sur at han kasta det mot meg og sa FAENS DRITTUNGE! :realmad:

Skrevet
Litejk er hjemme igjen etter en fjelltur...

Var ikke noe langt

Var du med på birken, eller...?

Nei jeg gikk på et lokalt fjell i Norheimsund som ligger i hardanger/Hordaland :!:

Skrevet

Hei folkens!

Nettopp kommet hjem og dusjet, skal bare få på meg klær, sminke meg, børste og føne håret mitt før jeg drar på festen. Dessverre vil min far hente meg, så jeg kommer ikke til å drikke mye. Det har altså ikke noe å si om dere skriver til meg på MSN eller ikke.

Snakkes.

Skrevet

Hvem er feite roger med gul T-skjorte, og hvorfor drømmer du om ham, akåde?

Jeg liker ikke gåter jeg ikke finner svar på :D

Skrevet
Hey bitches. I natt drømte jeg mange deilige drømmer om Roger.

Jeg drømmer alltid om roger, men han er en kamerat av meg...kanskje det er samme personen og vi kjenner samme person :ermm::ermm::ermm:

Skrevet
Hey bitches. I natt drømte jeg mange deilige drømmer om Roger.

Jeg drømmer alltid om roger, men han er en kamerat av meg...kanskje det er samme personen og vi kjenner samme person :ermm::ermm::ermm:

Hehe, alltid drømmer du om en kompis? Wünderbart :p

Skrevet

Kost meg med krabber og blåskjell. ANER ikke hvor mye kalorier eller sånt det er... Tror kanskje ikke jeg trenger å vite heller...

Kan enda ikke dra ut på fest, legen min mente jeg burde gå på tablettene en måneds tid og komme inn i en rytme før man begynte å "eksprimentere" med alkohol igjen..

Skrevet
Litejk er hjemme igjen etter en fjelltur...

Var ikke noe langt

Digger folk som snakker om seg selv i tredjeperson.

Carsten er hjemme. Carsten skal snart spise, for Carsten er sulten.

De har jo mobbet meg sånn for det, så det tørr jeg ikke lenger. :(

Skrevet (endret)

Thomas leser SO4 nå, og så skal Thomas på vors og så ned på studentpuben.

dere får ha en fortsatt fin kveld da.

liek. cya. liek, imoutta here.

Endret av 2mass
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...