Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvorfor har du ikke musikken din da?

GG til klanen din. :D

guilden, ikke klanen, eller lauget på norsk. STOR forskjell. (eller ikke). Jaja. Nå skal jeg legge meg!

Musikken forsvant pågrunn av en formattering. Brent elat åp DVD-er på forhånd, men sjekka ikke om brenningen ble ferdig uten feil. Noe som skjedde på alle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
all against the world, im back.

Hallo og velkommen tilbake. :)

Må takk deg :)

Skulle tro du selv trodde du var konge. Du forteller alle at du er tilbake, takker alle sammen og i signaturen står det at du vet at alle elsker deg.

Skrevet
Hvordan røyker man snus?

pakker deler av snus i tobakk og ruller den med sånn røyk pappir, så røyker man snus.

Good, har enda 43 Red rullingspapir.

Tørke snusen først?

samle opp det lille som er igjen av alle de tomme snus boksene du har, så får du litt som du kan bruke.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg sitter og venter på å bli trøtt slik at jeg kan legge meg, våkne og så begynne å drikke.

That's how exciting my life is...

Skrevet
Jeg sitter og venter på å bli trøtt slik at jeg kan legge meg, våkne og så begynne å drikke.

Eksakt det jeg gjør og. Har lagt meg i senga mi nå, så kjenner jeg begynner å bli sigen.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg hater alle dere med laptop. Min har vært ødelagt i mange måneder nå. Ergo: jeg kan ikke sitte/ligge i sengen.

Skrevet
Jeg hater alle dere med laptop. Min har vært ødelagt i mange måneder nå. Ergo: jeg kan ikke sitte/ligge i sengen.

Jeg har ikke laptop, bruker trådløst mus og tastatur. :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...