bortevekk Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 kommer innom? vært her lengre enn deg da... Jada jada, snakket bare gennerellt. Heh, alt som kommer ut av min, eh, finger, må taes med en klype salt åja
vanilla ice Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Vært her nesten et år lenger faktisk, hehMen pappan min er sterkere enn din Congratz
bortevekk Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 EDIT: Vært her nesten et år lenger faktisk, heh Men pappan min er sterkere enn din nah, tor faktisk pappa tar pappaen din!
krizkriz Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Jeg vil se naken hud! Jeg vil se naken hud! MER MER!
Steinmann Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 (endret) EDIT: Vært her nesten et år lenger faktisk, heh Men pappan min er sterkere enn din nah, tor faktisk pappa tar pappaen din! Kjedelig da Men er eldre enn deg, og har spammet(ant posts) mer enn deg :!: Sitter å vurderer endel ting her: * Skal jeg klippe gresset * Skal jeg legge ut bilde på recent pic tråden * Skal jeg kjøpe Kaiser Chiefs biletter :ARG: hvorfor kommer alltid sola når den står inn soverommsvinduet mitt Blir jævlig hett her! EDIT: leif Endret 13. august 2005 av orsus
bortevekk Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 EDIT: Vært her nesten et år lenger faktisk, heh Men pappan min er sterkere enn din nah, tor faktisk pappa tar pappaen din! Kjedelig da Men er eldre enn deg, og har spammet(ant posts) mer enn deg :!: Sitter å vurderer endel ting her: * Skal jeg klippe gresset * Skal jeg legge ut bilde på recetn pic tråden * Skal jeg kjøpe Kaiser Chiefs biletter :ARG: hvorfor kommer alltid sola når den står inn soverommsvinduet mitt Blir jævlig hett her! whatever, jeg har pupper og eier deg uansett. end of story!
-Teddy- Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Gratulerer med dagen mammuten. Alderon: Jeg og, hvor da? Noen som har sagt noe lenger oppe her jeg bør lese før jeg skriver dette?
Demonfudge Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 (endret) Får stikke innom her siden dama har tatt kontroll over den beste pcen. Akkurat truffet på besteforeldrene til dama, gikk helt greit det. Noen som så de jentene drev og solte seg i VG igår? En av de bor 50 meter unna meg, og jeg skjønner fa** ikke hvorfor VG skulle komme og ta bilde av de. "Oi, solen kommer ikke fram, buuhuuu!" Ønsker alle en fortsatt god helg. whatever, jeg har pupper og eier deg uansett. Jeg har også pupper. Endret 13. august 2005 av Volcov
Steinmann Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 (endret) Har litt pupper jeg også da EDIT: muskelpupp vel å merke, ikke sån feit kar som ikke ser tissen sin Endret 13. august 2005 av orsus
hylo Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Nå skal jeg straks til clvn, her. Så nå må du passe godt på deg selv, Tonio.
Demonfudge Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 EDIT: muskelpupp vel å merke, ikke sån feit kar som ikke ser tissen sin Jeg ser tissen min, men har pupper... såeh, ja.
flodhest Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Nå har jeg ventet siden klokka 14 i dag på spillene til mobilen min. Kommer de ikke snart da? *vente enda mer*
Dahl Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 whatever, jeg har pupper og eier deg uansett.end of story! Vi krever bevis.
Jonki Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 whatever, jeg har pupper og eier deg uansett.end of story! Vi krever bevis. kåte gris!
gsn Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 whatever, jeg har pupper og eier deg uansett.end of story! Vi krever bevis. Vill ikke du ha bevis fra Volcov også da?
fox Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Nå skal jeg straks til clvn, her. Så nå må du passe godt på deg selv, Tonio. neeei!! ikke gjør det han har en jobb som han må gjøre
Tonio Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Nå skal jeg straks til clvn, her. Så nå må du passe godt på deg selv, Tonio. Alle får møte han bortsett fra meg.
Fredrik Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Men er eldre enn deg, og har spammet(ant posts) mer enn deg :!: Nope. Hanne har 392 poster i kategorier med postcount, og 935 innlegg i OT-baren. Du har 879 on-topic og litt over 20 eller noe i OT-baren. You lose - again. NP, Hanne.
Steinmann Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 ahh, OT post telles ikke? Smart! Fortsatt eldre eldre da, det kan man gjøre lite med Men somsagt, end of story
Anbefalte innlegg