Dorian Gray Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 En svært vellykket pokerkveld senere, og jeg har tjent 20 blanke spenn. SWISH. wow du er jo rik Personhets! 20,- er faktisk ganske mye for meg, og jeg setter ikke pris på at du mobber de som ikke har så mye penger som deg.
akristina92 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 En svært vellykket pokerkveld senere, og jeg har tjent 20 blanke spenn. SWISH. wow du er jo rik Personhets! 20,- er faktisk ganske mye for meg, og jeg setter ikke pris på at du mobber de som ikke har så mye penger som deg. Du er rikere enn meg iallefall
Share the pain Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Da takker jeg for meg, Ha en fortreffelig natt, alle sammen! Now playing(med repeat): Vangelis - Metallic rain
akristina92 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Nå lysner det ute. (Woohoo! Ubrukelig informasjon!)
CurSe Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Nei, da drar jeg for å fiske etter litt laks. Tvi tvi
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 God morgen! Nå stikker jeg på skolen og har franskprøve. Gjett hvem som ble sittende og lese på forum og snakke på msn mesteparten av tida han skulle brukt til franskprøven? Tror jeg er avhengig
Dr3as Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Der var man på jobb igjen.. Dritt vær i dag også, skikkelig mandags feeling. Får satse på at et eller annet blir bedre i løpet av dagen..
Andreaz_ Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Det ble dårlig med søvn i natt Herr Brun: lykke til - Fransk er jo såååå givende
Liquid Crystal Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Hei hei folkens Nettop kommet hjem fra 4 uker med ferie. Katte var skikkelig selskapsjuk
sofarot Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Ferdig på jobb...Arh! Fikk kjøre bil også...bonden er genial!
Marvil Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Ferdig på jobb...Arh! Fikk kjøre bil også...bonden er genial! Nå..? Nattevakt ellerno..?
sofarot Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Ferdig på jobb...Arh! Fikk kjøre bil også...bonden er genial! Nå..? Nattevakt ellerno..? Erhm, avløser f.eks?
sofarot Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Mårnings Eline! Nå har jeg dusjet bort fjøs-lukta, og lurer egentlig bare på hva jeg skal ha til frokost, noe sunt og billig.
Eline Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 (endret) Erhm, avløser f.eks? Du begynner på jobb sent syns jeg. Jeg pleier alltid å begynne kl. 6, hver morgen jeg har fjøset. I dag skal jeg leke meg med motorsag igjen God morgen ja Endret 8. august 2005 av Eline
sofarot Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Erhm, avløser f.eks? Du begynner på jobb sent syns jeg. Jeg pleier alltid å begynne kl. 6, hver morgen jeg har fjøset. I dag skal jeg leke meg med motorsag igjen God morgen ja Neeeesj. Begynner kl.8, og følger den såkalte "14-timers-bonde-regelen".
Eline Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Neeeesj. Begynner kl.8, og følger den såkalte "14-timers-bonde-regelen". Sent for meg det 14-timers-bonde-regelen? Den har jeg aldri hørt om. Argh! Kroppen er max sulten, men jeg har ikke lyst på mat.
sofarot Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Neeeesj. Begynner kl.8, og følger den såkalte "14-timers-bonde-regelen". Sent for meg det 14-timers-bonde-regelen? Den har jeg aldri hørt om. Argh! Kroppen er max sulten, men jeg har ikke lyst på mat. Begynner klokken 7, kveldsstell klokken 17. Begynner klokken 8, kveldsstell klokken 18. Sånn Jeg og er sulten, men igjen ikke lysten på mat. Spiser minimalt for tiden.....
Anbefalte innlegg