Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er 9 mil herfra til Etne. Hvor lang tid vil det ta med en scooter som gjør 70 på flata?

Og, nei, jeg gidder ikke regne selv.

Etne? Er det der den berømte etne elven er?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Nå skal jeg mekke meg mat. Egg, bacon, pølser, salat, brød, juice. 10 kg på 2 måneder. Wish me luck.

Skrevet

Nå har jeg kommi meg til en kompis i oslo. men glemte internett kabel :p så det blir ut å kjøpe ny i morra elns. bruker hans nå. ser på en FF film. fra serien.

Skrevet

Slimet jeg kjøpte på Edwis har tørket ut fordi NOEN ikke la det tilbake i boksen. :(

Da legger jeg meg, ikke noe er som å legge seg alene i en dobbeltseng som du ikke klarer å dekke den ene siden av engang. *savne kjæresten*

Skrevet
Da legger jeg meg, ikke noe er som å legge seg alene i en dobbeltseng som du ikke klarer å dekke den ene siden av engang. *savne kjæresten*

Og det er derfor man har kosebamser! :yes:

Skrevet
Da legger jeg meg, ikke noe er som å legge seg alene i en dobbeltseng som du ikke klarer å dekke den ene siden av engang.  *savne kjæresten*

Nei, det er derfor man har Man-O-War

Skrevet
Da legger jeg meg, ikke noe er som å legge seg alene i en dobbeltseng som du ikke klarer å dekke den ene siden av engang.  *savne kjæresten*

Det er den beste investeringen jeg noen gang har gjort! :p

Skrevet

Får man den i andre farger?

Skrevet

Sett bedre ting.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...