Tonio Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Det er Daniel(sn) som vil ha det (Les: Signatur), ikke jeg! Han skal komme rundt 10:40 senere i dag!@__@
SnowDOG_ Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Det er 9 mil herfra til Etne. Hvor lang tid vil det ta med en scooter som gjør 70 på flata?Og, nei, jeg gidder ikke regne selv. Etne? Er det der den berømte etne elven er?
applemania Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Shit, bestemor har Cipralex i skapet Depresjoner er ikke uvanlig.
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Shit, bestemor har Cipralex i skapet Depresjoner er ikke uvanlig. Men bestemora mi. Hunharjo alltid vært så glad og hyggelig. Untatt når hun slutta og røyke etter 40 år elns.
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Nå skal jeg mekke meg mat. Egg, bacon, pølser, salat, brød, juice. 10 kg på 2 måneder. Wish me luck.
Shikaru Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Nå har jeg kommi meg til en kompis i oslo. men glemte internett kabel så det blir ut å kjøpe ny i morra elns. bruker hans nå. ser på en FF film. fra serien.
riktig Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Denne kvelden er 45% mindre kjedelig enn gårsdagen. Det er jo positivt.
thomassit0 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 hmm tenker på å se på house of wax jeg nå... er den noe bra egentlig? samma f**n tror jeg ser den uansett... enda den har fått 5.1\10 på imdb OG paris hilton er med.
Tonio Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg har lyst til å kverke Bundy, noen som kan sette han på et fly til meg?
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 (endret) Jammen, takk til deg Tonio. Kevin has left the computer. God natt. Opp til fjells og plukke moltebær i morgen. Tonio. Du er søt når du er sint Endret 4. august 2005 av Bundy
applemania Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Slimet jeg kjøpte på Edwis har tørket ut fordi NOEN ikke la det tilbake i boksen. Da legger jeg meg, ikke noe er som å legge seg alene i en dobbeltseng som du ikke klarer å dekke den ene siden av engang. *savne kjæresten*
Tonio Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Da legger jeg meg, ikke noe er som å legge seg alene i en dobbeltseng som du ikke klarer å dekke den ene siden av engang. *savne kjæresten* Og det er derfor man har kosebamser!
Fredrik Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Du er så innmari snill. Nå blir danielsn sur! Ingen hawt sex på deg i morgen nå! Kan du angre...
Tonio Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Så da gjelder ikke det du skrev på MSN for alle gutter da? (Det som også Bundy sier hele tiden, hull er hull.)
LarsP Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Da legger jeg meg, ikke noe er som å legge seg alene i en dobbeltseng som du ikke klarer å dekke den ene siden av engang. *savne kjæresten* Og det er derfor man har kosebamser! Nei, det er derfor man har Man-O-War
Arne_F Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Da legger jeg meg, ikke noe er som å legge seg alene i en dobbeltseng som du ikke klarer å dekke den ene siden av engang. *savne kjæresten* Og det er derfor man har kosebamser! Nei, det er derfor man har Man-O-War Det er den beste investeringen jeg noen gang har gjort!
Fredrik Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Da legger jeg meg, ikke noe er som å legge seg alene i en dobbeltseng som du ikke klarer å dekke den ene siden av engang. *savne kjæresten* Og det er derfor man har kosebamser! Nei, det er derfor man har Man-O-War Får man den i andre farger?
Tonio Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Da legger jeg meg, ikke noe er som å legge seg alene i en dobbeltseng som du ikke klarer å dekke den ene siden av engang. *savne kjæresten* Og det er derfor man har kosebamser! Nei, det er derfor man har Man-O-War Sett bedre ting.
Anbefalte innlegg