Share the pain Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Næj! jeg sier det ikke til noen! A + B = Glade forumbrukere
MrLeftfield Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 men om det virkelig ER alvorlig, så skjønner jeg jo han. Da er det like greit å bare holde det for deg selv. Men om det er noe mindre alvorlig, er det like greit å slenge det ut, le av det selv, og gå videre Det pleier jeg å gjøre. Haddis, ingen tvinger deg her, men tenk over det
sofarot Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 men om det virkelig ER alvorlig, så skjønner jeg jo han. Da er det like greit å bare holde det for deg selv. Men om det er noe mindre alvorlig, er det like greit å slenge det ut, le av det selv, og gå videre Det pleier jeg å gjøre. Haddis, ingen tvinger deg her, men tenk over det Hvorfor i alle dager skal han begynne og sie noe, sutre over det og ikke si noe mere? Btw; Eline har bekreftet at jeg ikke er pen!
phax Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 (endret) Haddis, ingen tvinger deg her, men tenk over det hva mener du? jeg tvinger han hvertfall. edit: kætsjes, gi deg nå med den "se hvor stygg jeg er sutringa di".. skjønner du ikke at folk begynner og bli lei? du ser helt ok ut. mange her som ser verre ut en deg, så trøst deg med det og spis en is. Endret 2. august 2005 av someday.
MrLeftfield Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 men om det virkelig ER alvorlig, så skjønner jeg jo han. Da er det like greit å bare holde det for deg selv. Men om det er noe mindre alvorlig, er det like greit å slenge det ut, le av det selv, og gå videre Det pleier jeg å gjøre. Haddis, ingen tvinger deg her, men tenk over det Hvorfor i alle dager skal han begynne og sie noe, sutre over det og ikke si noe mere? Btw; Eline har bekreftet at jeg ikke er pen! ketchez, om jeg var homoseksuell hadde jeg pult deg. happy? Ja, jeg mener det. gi deg med "jeg er ikke pen" greia. Dra på by`n og se alle de håpløse folka som prøver å få seg noe. Du, derimot, vil ikke slite med det
Domodyret Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 (endret) Han er 14 da, men ja slutt med attention-whore-greiene. Endret 2. august 2005 av Domodyret
sofarot Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Han er 14 da, men ja slutt med attention-whore-greiene. Du er seriøst dårligere i matte enn meg.
Domodyret Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg vet vel ikke om du har fylt, så bare på årstallet
Shikaru Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Får ikke kjøpt trampoline før i morra siden vi må tømme den tingen jeg glemte navnet på. som jeg fant ut at heter henger Og der vi tømmern er det stengt i dag jeg må vente helt til i morra
sofarot Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 signert! Godt! Håper flere signerer! somday., gidder du opprette en tråd om det, også?
MrLeftfield Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4524279 hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl dagens edit: ketchez, sjekk signeringslista igjen særlig e-mail ^^ Endret 2. august 2005 av MrLeftfield
phax Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 kjøre og hente sjura på jobb, også dra å begynne innflyttinga i den nye leiligheten min! cheerio.
Passasjer Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Hm...Ketchez er født nøyaktig et år etter meg.
sofarot Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Hm...Ketchez er født nøyaktig et år etter meg. Vi er kule! 27.januar.
sofarot Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 edit: ketchez, sjekk signeringslista igjen særlig e-mail ^^ Blæææææh!
Staalkontroll Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Opprop faktisk Nytter ikke det nei. *gå å legge seg igjen*
SnowDOG_ Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Haddis: Synd at det gikk som det gikk. *trøste på og ikke nagge* Ketchez: Holder du forsatt på med det derre "eg er stygg" greiene dine?
Anbefalte innlegg