Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurer på om jeg ikke skal få dratt på kino og sett batman return eller hva den nå heter og fantastic four :hmm:

Edit: Er det absolutt _ALT_ som står i hodet på deg? :p [var til Bundy :p ]

Det er ikke alt som står i hodet på meg. Jeg tar frem tissemannen hvergang jeg kjeder meg :dontgetit:

Skrevet
Lurer på om jeg ikke skal få dratt på kino og sett batman return eller hva den nå heter og fantastic four :hmm:

Det er ikke alt som står i hodet på meg. Jeg tar frem tissemannen hvergang jeg kjeder meg :dontgetit:

hvert femte minutt altså? :roll:

:!:

Skrevet

hvert femte minutt altså? :roll:

:!:

Heller hvert kvarter, kommer ann på hvor mye jeg har kjeda meg.

Skrevet

Er det noe galt i aa taa frem tissemannen naar man kjeder seg da? :dontgetit:

Ikke hver gang jeg kjeder meg da, men ganske ofte :D

Dette er kanskje litt unoedvendig informasjon for dere da, men whatever :mrgreen:

Herr Brun

Skrevet

Batman Begins er shempe bra film ;)

også quota jeg deg jeg :!:

Lyst til å se den og fantastic four med en gang :\ var en tid jeg var på kino hele tida :p

Skrevet
Oh yeah, han som soeker, han skal finne :D

Go glisevask!

Herr Brun

Ja der har vi han :p Som ikke var helt edru akkkurat da :dontgetit:

Fylla har skylda FFS!

Skrevet

satan, saa mange tror jeg ikke det har vaert i so4 paa leeenge! :D Goey! Naa kommer det jo masse nye innlegg til og med.

@@akd: vaer litt snill med henne da, hun er jo ny! Skriv heller: "det ville vaert fint om du fjerner img-taggen i innlegget du redigerer.

:tease:

Skrevet
Anette_ og AnAnAS er jo old-school forumbabes..

Så sant så sant.. Syns |darkness også er en liten forumbabe jeg da :)

Oh.. seff.. hvordan kunne jeg være så glemsk :blush: *håpe på at darkness| aldri leser dette*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...