Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det var da voldsomt saa lite aktivitet det var i SO4 for tiden! Dere skriver jo ingenting! Er folk paa ferie eller? Dette er kjeeeedelig! Faar se paa andre deler av forumet da.

Herr Brun

*jokkepå*

:love:

Vurderer aa legge meg naa. Mamma kom nettopp inn, og hun liker visst ikke at jeg sitter med pcen (pc i ferien er ikke bra i foelge henne). Saa dere faar ha en fortreffelig natt. Jeg tviler vel egentlig paa at det blir noe saerlig med liv her da men whatever. Au revoir :D

Herr Brun

Skrevet
Vurderer aa legge meg naa. Mamma kom nettopp inn, og hun liker visst ikke at jeg sitter med pcen (pc i ferien er ikke bra i foelge henne).

Hun har nok gjennomskuet deg. Hun liker ikke at gutten hennes sitter oppe med pr0n hele natten, sover, for deretter å sitte med pr0n hele dagen også. Hun vil rett og slett få deg til å innse at det er lurt med begrensning, selv om det er sommer og sol...

Skrevet

Hm, nå er jeg tilbake fra det som skulle bli en heller kort båttur. I steden ble det en båttur på 11 timer, hvorav to timer transportstrekk i båten....

Jeg prøvde dykking med våtdrakt/bly og harpun i dag, det var gøy :)

*Bestille 3x "Nye Fredrik" à kr 1999,-*

----

Hylo, du jokker jo på alle, jo. And I thought I was special.

Skrevet (endret)

Går og legger meg nå.

God natt! :)

Edit: flodhest: Er det frokostdrikk den heter og er oransje?

Natt!

Endret av robB
Skrevet
Dæven, Appelsin, gulrot, og sitron-juice var faktisk godt.

blandet sammen ??? :ohmy:

EDIT: wow pinnacle systems tar jo over 4gb med plass !!

hell yeah! Har kjøpt det ferdig blandet da. ;)

Hm, jeg kjeder meg. : /

Skrevet
you're going to hell.

men seriøst, nei. klarer jo ikke skade ei maur engang med softgun.. med mindre du treffer den i øuet da. :green:

Min softgun har en utskytningsfart på 130 km/t. En kompis av meg har tatt fugler med en lik modell før.

130km/t? det var da lite. Jeg tror at m/s er formelen som passer best inn.

Skrevet

Fy skam :wee:

Din "takk for tre år"?

Jeg har lyst på iste, men kan ikke finne, for isteen står i kjelleren og der ligger mitt 2-årige søskenbarn og sover :hrm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...