Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, er ikke de fineste buksene mine, men jeg liker det parret og hadde ingen planer om å ødelegge dem. Jeg fikk beskjed om at man måtte stå på knærne jeg... Heldigvis hadde vi med to stk fluktstoler og det var sol, så jeg satte meg ned. :) Og grandonkel Arne og farfar plukket for harde livet. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Altså, er ikke de fineste buksene mine, men jeg liker det parret og hadde ingen planer om å ødelegge dem. Jeg fikk beskjed om at man måtte stå på knærne jeg... Heldigvis hadde vi med to stk fluktstoler og det var sol, så jeg satte meg ned. :) Og grandonkel Arne og farfar plukket for harde livet. :D

Paret mener du vel? Hva har De i i Norsk skriftlig, unge mann?

Skrevet

Jeg tror han har en svært middelmådig karakter.

Skrevet

Jeg tror han har en svært middelmådig karakter.

Jeg har switchet litt mellom fem og seks faktisk. Fem på vitnemålet, fordi jeg IKKE skrev stilen "BUSH ER EN HYBELKANIN", men "BUSH' SUKSESS"

Skrevet
Tror nok det var en skrivefeil. Dog, man kan vel ikke engang bruke par om bukser på norsk?

Man kan bruke ''par'' til busker, jo. Bukseparet var koselig.

Skrevet
Jeg visste ikke at jeg måtte stå på knærene i myren vel..?

Serriøst, plukka du bær selv ? :dontgetit: Trudde du hadde en campingvogn med polakker til slikt jeg.

Skrevet

Hylo: Man kan ikke si "Et par busker" og mene én busk. Er det derimot snakk om to busker er det greit.

JoachimR: Jeg kan forstå at du gikk ned, med skrivefeil i tittelen :p

Skrevet
Hylo: Man kan ikke si "Et par busker" og mene én busk. Er det derimot snakk om to busker er det greit.

JoachimR: Jeg kan forstå at du gikk ned, med skrivefeil i tittelen :p

Læreren min har ikke rettet tittelen, ei heller kommentert den.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...