Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøss, her var det "livåt"

Har det så bra med meg selv nå. Var på jobb i dag, fikk kjeft av en svenske fordi jeg ikke hadde svenske penger å gi tilbake til han! Svarte at da måtte han nesten stikke på cafe i Sverige i stede :) Hele køen bak ham begynte å fnise. tihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I hvilken grad det er verdt det kan sikkert diskuteres. Det kommer nok veldig an på hva slags kropp du har, hvor lett du "eser" osv.

Holder meg unna alle slags sunnhetsgreier, og spiser akuratt det jeg vil. Billig greit. Allikevel er jeg nok smalere enn idealet.

Skrevet

Dumme Morfar!

Ringer midt i en skikkelig kul Simpsons episode med Bill gates og greier. Så stiller han masse teite spørsmål, selvom jeg vet han egentlig bare skal snakke med muttern. Derfor missa jeg hele sluttpoenget i Simpsons.

Skikkelig teit.

Skrevet
Ja, for slankeprodukter er jo enormt effektive i lengden! To tomler opp!

:thumbs:

Tar nok den naturlige veien ja. Hmm bruttern kommer og skal låne bilen min ned til Skien i neste uke..

Da kan jeg gå dit jeg skal vettu.. Bra for helsa..

Skrevet

Noen "slankeprodukter" er _meget_ effektive. Ref. Sara Goldfarb :D

Husk, lilla om morgenen, blå til middag, oransje om kvelden og grønn om natta :green:

Skrevet

:thumbs:

Tar nok den naturlige veien ja. Hmm bruttern kommer og skal låne bilen min ned til Skien i neste uke..

Da kan jeg gå dit jeg skal vettu.. Bra for helsa..

Skien? :woot:

Skal han her og gjøre da?

Skrevet

Vetta rakkern jeg. han og noen kamerater bare. Var visstnok greit å ha en bil med litt lyd i.

En av de som har et hus nedi der eller noe. Vet ikke jeg. Vil du ha besøk? ;)

Skrevet

Vetta rakkern jeg. han og noen kamerater bare. Var visstnok greit å ha en bil med litt lyd i.

En av de som har et hus nedi der eller noe. Vet ikke jeg. Vil du ha besøk? ;)

Av broren din? Nææææh. :p

Skrevet

1. Regnvær suger hest.

2. Grettne gamle damer suger ku.

3. Grettne gamle damer som skal kjøpe alt som står utendørs, når det regner er enda værre!

Våt som ei katte.

Skrevet
dette er jo bare helt latterlig: link

15års fengsel liksom. ser ikke for meg at den 14åringen var så fryktelig motvillig og vil lide av varige men!

han må jo ha vert den lykkeligste i hele klassen ;)

eg hadde i vertfall vert det :D

Skrevet (endret)
Jeg brukte noen slankepiller en gang, som senket forbrenningen. Ble bare tull, ikke tror jeg de virket heller.

senke forbrenninga er vel ikke det smarteste man gjør hvis man skal slanke seg...

edit: pringels BBQ er godt, slik som alt annet med BBQ smak. sånn er det bare.

Endret av someday.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...