cheeplix Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Da var jeg også i bar overkropp i RPP. Hah, starte klubb?
b0berg Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 (endret) Jeg, du, å ketchez? Og alle andre som har postet bilde av seg i bar overkropp da. Endret 18. juli 2005 av b0berg
sofarot Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg, du, å ketchez? Og alle andre som har postet bilde av seg i bar overkropp da. Jeg eier dere alle i RPP!
sofarot Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Skal begynne å ta deg igjen nå ketchez, bare vent Gleder meg! Endelig har jeg klart og dratt i gang noe aktivitet der! Men, er natt...natta folkens!
Tonio Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg vil (Ergo skal) ha mobil.. Men så mye peiling jeg har på det hjelper det mye. Og ØB hjelper meg enda mer.. Kan noen bitchslappe han?
Eline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 (endret) Fy søren som dere poster da. Ahh, det ble litt mer enn 2 øl i kveld.. Jeg husker ikke hva jeg gjorde fra kl. 18-22.. Anyways.. Ketchez; Skal prøve å forklare alle jenter det med utroskap. Og, jeg tror jeg kanskje har funnet en fyr som jeg kan ha et veldig seriøst forhold med =/ Ja, hva har skjedd ellers? Edit: LarsP var ikke helt fornøyd Endret 18. juli 2005 av Eline
LarsP Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Anyways.. Ketchez; Skal prøve å forklare alle jenter det med utro skap. Er det et skap hvor man oppbevarer ting som er utro? *forvirret*
kaiern Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Anyways.. Ketchez; Skal prøve å forklare alle jenter det med utro skap. Er det et skap hvor man oppbevarer ting som er utro? *forvirret* hæhæ =P
SimDaDim Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 (endret) Er det et skap hvor man oppbevarer ting som er utro? *forvirret* Ja, slik som ateister og ikke religiøse Helvete kalles det i kristendommen :P:P Endret 18. juli 2005 av SimDaDim
Eline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Anyways.. Ketchez; Skal prøve å forklare alle jenter det med utro skap. Er det et skap hvor man oppbevarer ting som er utro? *forvirret* Nja.. Et utro skap er et skap som har andre klær inni seg som ikke er dine egne, altså et skap som er utro mot deg. Capiche? (Eller hvordan det nå skrives)
Billy Bob Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Nja.. Et utro skap er et skap som har andre klær inni seg som ikke er dine egne, altså et skap som er utro mot deg. Capiche? (Eller hvordan det nå skrives) Hvis en deler skap med sin samboer, er en swingers da?
Domodyret Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 For tell oss om han du kan ha seriøst for hold til da?
Eline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Nja.. Et utro skap er et skap som har andre klær inni seg som ikke er dine egne, altså et skap som er utro mot deg. Capiche? (Eller hvordan det nå skrives) Hvis en deler skap med sin samboer, er en swingers da? Jepp.. Du har skjønt det! Domodyret: Han er en meget ålreit gutt, sjenert, litt eldre enn meg, ikke så fin liksom, men en super gutt
Billy Bob Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 ..gutt, sjenert, litt eldre enn meg, ikke så fin liksom, men en super gutt Au. Den svei. Tenk senere i deres forhold, når du introduserer han for folka på forumet, så sier vi: Ah.. Det er han som ikke er så fin, liksom..
Anbefalte innlegg