Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Endelig min tur til å ta ferie. Tar Kiel-ferjen i morgen, så kjører vi derfra til Paris. God sommer alle sammen.

Endret av ehs5
Skrevet
Endelig min tur til å ta ferie. Tar Kiel-ferjen i morgen, så kjører vi derfra til Paris. God sommer alle sammen.

God tur!

Skrevet
Er det bare jeg som synes det er teit å kalle en av de individuelle HP-bøkene for verdens beste? Som serie; kanskje, men som enkeltbøker; not so much...

Sorry Tonio, ikke noe forsøk på å ødelegge dagen din, men det er da ikke så utrolig gode skriveprestasjoner, selv om de er gode å lese..

Har jeg sagt at enkeltbøkene er gode da?

PS er jo en god bok, men man må jo ha fortsettelsen. En av verdens beste bøker=En del av serien, som er best... eww... Kanskje noen forstår..

Skrevet
@ketzhez: Sitter du alltid med bar overkropp foran maskinen om kvelden? :dontgetit:

Har nettop vært ute og bada i salt-sjøvann, kom inn, dusja, vente til håret har tørka for så og legge meg. Gidder ikke ta på ei t-skjorta før jeg hopper i senga, liksom...

Skrevet
@ketzhez: Sitter du alltid med bar overkropp foran maskinen om kvelden? :dontgetit:

Gjør stort sett jeg også. Siden klokken ett i dag har jeg ikke hatt noe på overkroppen...

Dere er tøffe.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...