Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk også en slik. Tenkte først at jeg kanskje var "busted" siden jeg er en jævel på å blokkere folk  :innocent:  Men da jeg nevnte det for en kompis på msn kunne han fortelle at han hadde mottatt en slik han også, akkurat samtidig..

 

Reklametriks.....  :hrm:

5887922[/snapback]

Jeg blokker nesten aldri noen, med mindre jeg sletter de fra lista :)

 

Spørsmålet er bare hvordan i faen fikk de vår e-mail?

5887987[/snapback]

 

Da har du kanskje ikke så mange som legger deg til fra ingensteds, kun for å si : ASL , bilde, cam?

 

Fyyy faen det er irriterende... Og hvis jeg spør de hvem de er , spør de meg hvem jeg er... verste jeg vet er folk som adder meg selv om de ikke vet hvem jeg er...

 

Da jeg var 14 var det kult å snakke med villt fremmede. Nå derimot er jeg ikke den som trykker accept dersom noen sier asl, for så å trykke på vis Linn Christins webcam....

 

Jeg telte slettede kontakter forleden.. har sletta 174 kontakter, mens 17 står som blokkert...

Lenke til kommentar
God morgen alle sammen!  :)

5888025[/snapback]

God dag hege. Er absolutt ikke morgen.

 

Diskusjon: Hva mener du om mac? Jeg hater det noe saa inni granskauen.

5888064[/snapback]

 

Mac er sikkert en fin ting for de som liker mac... jeg derimot er oppvokst med windows, og tanken på å skulle venne seg til noe annet gir meg brekninger

 

Men Apple sine pc'er ser utrolig hotte ut :love:

5888089[/snapback]

Jeg er og oppvokst med windows. Og windows xp er rett og slett et bedre og mer brukervennlig os enn max osx. URG! Desverre har jeg inget valg. Gjett om jeg gleder meg til aa kjoepe pc til hoesten!

 

Jeg mener aa huske at jeg skrev asl og trykte paa "vis liv kristin's webcam" med en gang jeg la deg til. Hvorfor er jeg fortsatt paa lista di? :p

Lenke til kommentar

Dere er noen pyser hele gjengen.

 

OSX er et bra operativsystem. Det er på grunn av mine personlige preferanser og fordi jeg er vant med XP at jeg liker det best.

 

Om moren min skulle hatt seg pc ville jeg sterkt vurdert å bedt henne kjøpe seg en Mac Mini. Genial liten maskin.

 

EDIT: Det vil si, jeg foretrekker XP på grunn av programvare er lettere tilgjengelig, og slikt. Men, til en som skal ha en surfe-pc o.l. er Mac genialt.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Da har du kanskje ikke så mange som legger deg til fra ingensteds, kun for å si : ASL , bilde, cam?

5888109[/snapback]

Er det folk som vil legge deg til på msn sånn uten videre? Hvordan får de tak i din adresse da?

5888145[/snapback]

 

Om jeg bare hadde vist det ! :!:

 

Det er 2 fra forumet som har lagt meg til, men det var hyggelige folk begge to så det gikk greit..

 

Det er verre med Egyptere, Italienere, Franskmenn og utallige andre som finner det for godt å legge meg til sånn uten videre...

Lenke til kommentar

Om man skal spille er det fortsatt galskap å bruke Mac, samt dersom man har for vane å drive med alle mulige småprogrammer for moro skyld. Imidlertid er det lite å si på tilgjengeligheten av programmer til OS X, også på små, merkelige felt. Om man liker AdAware, Symantec og endeløse advarsler om at man må oppdatere sikkerhetshull er sikkert Windows veldig bra, jeg synes det er greit å ha en maskin som jobber med meg, i stedet for mot meg.

Lenke til kommentar
Dere er noen pyser hele gjengen.

 

OSX er et bra operativsystem. Det er på grunn av mine personlige preferanser og fordi jeg er vant med XP at jeg liker det best.

 

Om moren min skulle hatt seg pc ville jeg sterkt vurdert å bedt henne kjøpe seg en Mac Mini. Genial liten maskin.

5888165[/snapback]

Det eneste som er bra med Apple er nettopp det, mac mini. Og imovie og garageband er morsomt :wee: Brukte de to til aa lage min foerste film :love:

Men nei, ingenting slaar pc til surfemaskin, rett og slett fordi ting fungerer bedre. Mer stabilt, ting gaar mye raskere. Eneste er spyware/virus, men det begynner aa komme til mac samt at det gaar an aa beskytte seg mot :)

Lenke til kommentar
Da har du kanskje ikke så mange som legger deg til fra ingensteds, kun for å si : ASL , bilde, cam?

5888109[/snapback]

Er det folk som vil legge deg til på msn sånn uten videre? Hvordan får de tak i din adresse da?

5888145[/snapback]

 

Om jeg bare hadde vist det ! :!:

 

Det er 2 fra forumet som har lagt meg til, men det var hyggelige folk begge to så det gikk greit..

 

Det er verre med Egyptere, Italienere, Franskmenn og utallige andre som finner det for godt å legge meg til sånn uten videre...

5888194[/snapback]

Hvis du ike har lyst til at andre ukjente skal legge deg til på MSN så annbefaler jeg at du fjerner mailaddressen din fra profilen din her på HW

Lenke til kommentar
Da har du kanskje ikke så mange som legger deg til fra ingensteds, kun for å si : ASL , bilde, cam?

5888109[/snapback]

Er det folk som vil legge deg til på msn sånn uten videre? Hvordan får de tak i din adresse da?

5888145[/snapback]

 

Om jeg bare hadde vist det ! :!:

 

Det er 2 fra forumet som har lagt meg til, men det var hyggelige folk begge to så det gikk greit..

 

Det er verre med Egyptere, Italienere, Franskmenn og utallige andre som finner det for godt å legge meg til sånn uten videre...

5888194[/snapback]

Hvis du ike har lyst til at andre ukjente skal legge deg til på MSN så annbefaler jeg at du fjerner mailaddressen din fra profilen din her på HW

5888243[/snapback]

 

Vel, jeg tror heller jeg skal snuse opp gamle ting jeg har lagt ut andre steder. Som sagt er det bare 2 som har lagt meg til fra hw, mens resterende 172 har funnet adressen min andre steder :hrm:

 

De fra forumet har heller ikke sagt ASL, kåt, cam ;)

Lenke til kommentar
Pøh. En ålreit Mac er helt kurant.

5888234[/snapback]

Hvorfor gaar ting kjappere paa broderns surfemaskin til 4000 enn paa pappas powermac dobbel g5 2.5ghz med 2gb ram da? Programmer starter tregere, er flere smaastopp i systemet, men de varer dog kortere. Ting virker rett og slett mer flytende i windows.

Lenke til kommentar
Da har du kanskje ikke så mange som legger deg til fra ingensteds, kun for å si : ASL , bilde, cam?

5888109[/snapback]

Er det folk som vil legge deg til på msn sånn uten videre? Hvordan får de tak i din adresse da?

5888145[/snapback]

 

Om jeg bare hadde vist det ! :!:

 

Det er 2 fra forumet som har lagt meg til, men det var hyggelige folk begge to så det gikk greit..

 

Det er verre med Egyptere, Italienere, Franskmenn og utallige andre som finner det for godt å legge meg til sånn uten videre...

5888194[/snapback]

Hvis du ike har lyst til at andre ukjente skal legge deg til på MSN så annbefaler jeg at du fjerner mailaddressen din fra profilen din her på HW

5888243[/snapback]

 

Vel, jeg tror heller jeg skal snuse opp gamle ting jeg har lagt ut andre steder. Som sagt er det bare 2 som har lagt meg til fra hw, mens resterende 172 har funnet adressen min andre steder :hrm:

 

De fra forumet har heller ikke sagt ASL, kåt, cam ;)

5888249[/snapback]

Hehe.Lykke til med jakten da :)

Lenke til kommentar

Herr Brun: Malware-/virus-/spyware-faren på Mac er betydelig oppskrytt. Man må taste inn administratorpassordet for at det skal skje noe særlig – de fleste tenker seg kanskje litt om før de taster inn dette når de kommer inn på en tilfeldig nettside? :) De truslene som har eksistert har ikke klart å spre seg noe særlig, det er ikke bare det at det finnes mange som lager virus og ting til Windows som er problemet, men den underliggende konstruksjonen av OSet.

 

Jeg vet ikke hva slags erfaring dere har med Mac, men min maskin kræsjer ikke. Office har tatt kvelden et par ganger (Microsoft-programvare… ;)), samt at noen beta-versjoner jeg har kjørt har vært litt plundrete, annet kan man i grunnen ikke vente.

Lenke til kommentar
Da har du kanskje ikke så mange som legger deg til fra ingensteds, kun for å si : ASL , bilde, cam?

5888109[/snapback]

Er det folk som vil legge deg til på msn sånn uten videre? Hvordan får de tak i din adresse da?

5888145[/snapback]

 

Om jeg bare hadde vist det ! :!:

 

Det er 2 fra forumet som har lagt meg til, men det var hyggelige folk begge to så det gikk greit..

 

Det er verre med Egyptere, Italienere, Franskmenn og utallige andre som finner det for godt å legge meg til sånn uten videre...

5888194[/snapback]

Hvis du ike har lyst til at andre ukjente skal legge deg til på MSN så annbefaler jeg at du fjerner mailaddressen din fra profilen din her på HW

5888243[/snapback]

 

Vel, jeg tror heller jeg skal snuse opp gamle ting jeg har lagt ut andre steder. Som sagt er det bare 2 som har lagt meg til fra hw, mens resterende 172 har funnet adressen min andre steder :hrm:

 

De fra forumet har heller ikke sagt ASL, kåt, cam ;)

5888249[/snapback]

Jeg spurte ikke om du var kaat nei. :p Visste fra foer av at du hadde type saa. :(

Lenke til kommentar
Herr Brun: Malware-/virus-/spyware-faren på Mac er betydelig oppskrytt. Man må taste inn administratorpassordet for at det skal skje noe særlig – de fleste tenker seg kanskje litt om før de taster inn dette når de kommer inn på en tilfeldig nettside? :) De truslene som har eksistert har ikke klart å spre seg noe særlig, det er ikke bare det at det finnes mange som lager virus og ting til Windows som er problemet, men den underliggende konstruksjonen av OSet.

 

Jeg vet ikke hva slags erfaring dere har med Mac, men min maskin kræsjer ikke. Office har tatt kvelden et par ganger (Microsoft-programvare… ;)), samt at noen beta-versjoner jeg har kjørt har vært litt plundrete, annet kan man i grunnen ikke vente.

5888265[/snapback]

Jeg bruker mac et par timer hver helg, og har brukt det en del hjemme. Jeg har i tillegg brukt windows flittig i 6-7 aar. Jeg har bedre inntrykk av windows etter windows xp. Har nok noe med vane aa gjoere ogsaa, men jeg er vant med mac etter et halvt aar uten pc tilkoblet nett...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...