Hr. Jenssen Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Gamespy har nå kommet med en svær 4-siders artikkel (intervju, bilder, mm.) om det kommende Quake IV (4). Les artikkelen her! Dette ser ut til å bli noe som hardcore DOOM-fans (og Quake fans) kan glede seg til. Samtidig ser det ut som at de som sutret over hvor "dårlig" DOOM 3 var, bør holde seg unna Q4, da de også gjorde slik som Id, at de holder seg tro mot fansen, og lager et spill likt forgjengeren (mer likt 2'ern, da Q4 baserer seg mer på singleplayer og historie enn 3'ern, som var et multiplayerspill).
siDDis Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Eg hadde håpt på ein kjekkare single player, syens det er trist i at dei ikkje ein gong gidder å prøva hardt nok.
Zyko Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Hadde håpet de kunne laget noe lignende Q2, men dette ser jo bare ut som Doom 4....
Mala Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Nåja, syns nå dette er positivt. Quake 2 stemningen var til å ta og føle på tilbake i den tid, og i hvertfall me den feet musikken Dropper de hardrock i dette spillet blir eg dyypt skuffet
Leet-Pete Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Dette ser veldig lovende ut! Det ser faktisk bedre ut enn forventet. Gleder meg til det kommer ut i Norge!
kiios Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 håper bare det ikke trengs så bra hardware for å spille sånn som DOOM 3 trengs..
grimsqueak Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Synes Doom 3 var helt greit, jeg. Litt ensformig på slutten, men definitivt creepy! Selv dama syntes det var gøy å se på! Tviler ikke på at Quake 4 blir som en fortsettelse av Quake 2 i et mer detaljert univers, og jeg gleder meg som et barn! Nåja, syns nå dette er positivt. Quake 2 stemningen var til å ta og føle på tilbake i den tid, og i hvertfall me den feet musikken Dropper de hardrock i dette spillet blir eg dyypt skuffet Når de bruker 3-4 år på grafikken for å få stemningen mest mulig lik Quake 2, så tviler jeg på at de kommer til å hyre et Bluegrass-band til musikken i Quake 4..
grimsqueak Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 håper bare det ikke trengs så bra hardware for å spille sånn som DOOM 3 trengs.. Akkurat det er vel ganske sannsynlig. Spillet kommer jo ikke ut på enda en stund, så HW-kravene går neppe ned...
fenris1911 Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Eg håper MP actionen i Quake 4 blir like feit som det den kan vera i Quake 2.
ttt Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 det har komt ein liten film frå quake4 Quake 4 teaser film (trur ikkje at den har vert posta tidlegare)
Hr. Jenssen Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Skrevet 15. mai 2005 Jeg eier dere i q3! Og hva har dette med jula å gjøre? BTW: Jeg beklager (egentlig ikke) å si at Q4 blir et helt annet spill enn Q3. Det blir multiplayer, men hovedfokus blir på Singleplayer, slik som i Q2.
kiios Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 teit da. jeg gidder hvertfall ikke spille Q4 på multiplayer!
H4ngm4N Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Ser spennende ut. Mulig jeg går til anskaffelse av dette spillet, selv om jeg aldri har vært noen Quake fan... Likte mp'en i Doom 3 bra..
Arne_F Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 (endret) Screens like this have made some gamers wonder how different Quake 4 will be from DOOM 3. Jeg er en av dem. EDIT: På filmen så det ut som en tragisk blanding av DooM og Starwars. Endret 15. mai 2005 av Rune_F
XzIz0 Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 (endret) Etter å ha sett den lille teaseren mener jeg at dette ikke var så ulikt Doom III Doom III med nytt navn og større MP? Endret 15. mai 2005 av XzIz0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå