Gå til innhold

Ny info om Quake IV!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gamespy har nå kommet med en svær 4-siders artikkel (intervju, bilder, mm.) om det kommende Quake IV (4).

Les artikkelen her!

Dette ser ut til å bli noe som hardcore DOOM-fans (og Quake fans) kan glede seg til.

Samtidig ser det ut som at de som sutret over hvor "dårlig" DOOM 3 var, bør holde seg unna Q4, da de også gjorde slik som Id, at de holder seg tro mot fansen, og lager et spill likt forgjengeren (mer likt 2'ern, da Q4 baserer seg mer på singleplayer og historie enn 3'ern, som var et multiplayerspill).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nåja, syns nå dette er positivt. Quake 2 stemningen var til å ta og føle på tilbake i den tid, og i hvertfall me den feet musikken :thumbup: Dropper de hardrock i dette spillet blir eg dyypt skuffet :no:

Skrevet

Synes Doom 3 var helt greit, jeg. Litt ensformig på slutten, men definitivt creepy! Selv dama syntes det var gøy å se på! :)

Tviler ikke på at Quake 4 blir som en fortsettelse av Quake 2 i et mer detaljert univers, og jeg gleder meg som et barn! :D

Nåja, syns nå dette er positivt. Quake 2 stemningen var til å ta og føle på tilbake i den tid, og i hvertfall me den feet musikken  Dropper de hardrock i dette spillet blir eg dyypt skuffet

Når de bruker 3-4 år på grafikken for å få stemningen mest mulig lik Quake 2, så tviler jeg på at de kommer til å hyre et Bluegrass-band til musikken i Quake 4.. ;)

Skrevet
håper bare det ikke trengs så bra hardware for å spille sånn som DOOM 3 trengs..

Akkurat det er vel ganske sannsynlig. Spillet kommer jo ikke ut på enda en stund, så HW-kravene går neppe ned...

Skrevet
Jeg eier dere i q3!

Og hva har dette med jula å gjøre?

BTW: Jeg beklager (egentlig ikke) å si at Q4 blir et helt annet spill enn Q3. Det blir multiplayer, men hovedfokus blir på Singleplayer, slik som i Q2.

Skrevet (endret)

440zombie_1115438590.jpg

Screens like this have made some gamers wonder how different Quake 4 will be from DOOM 3.

Jeg er en av dem. :ermm:

EDIT: På filmen så det ut som en tragisk blanding av DooM og Starwars.

Endret av Rune_F
Skrevet (endret)

Etter å ha sett den lille teaseren mener jeg at dette ikke var så ulikt Doom III :hmm:

Doom III med nytt navn og større MP? ;)

Endret av XzIz0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...