sunh Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 (endret) Så har man jo denne artikkelen som er scanna fra et eller annet spillmagasin: -- Linker slettet av moderator -- Jeg var skeptisk til Q4 i starten, da jeg så flere screenshots som ligna veldig på D3, men jeg har troen på at de klarer å lage en multiplayerdel som sparker rompe. (Ja jeg bryr meg bare om multiplayerdelen) Tim Willits sier jo at Q3 var det spillet i quake-serien som hadde best multiplayer, og at de vil lage en like bra multiplayer-del i Q4. Og når Id sier noe, så BLIR det slik. Håper bare at man kan tweake grafikken noe, slik at man ikke trenger geforce 8 for å spille det med flyt. Håper også at folk kommer til faktisk å spille Q4! Kanskje det blir like stort som Q3 da det var nytt. Det var tider, da Q3 var omtrent like stort som cs Det ligner kanskje på D3, men les hva folk sier i intervju osv. De har gjort det de kan for å få det til å bli Quake og ikke Doom. Endret 15. mai 2005 av tom waits for alice
tom waits for alice Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 OBS! Vi godtar ikke posting av copyrighted materiale her på forumet, i form av scans eller linker til slike. Geir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå