Gå til innhold

Kodo som pet til hunter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kodoer er ikke trege!

Du har sikkert ikke tatt den "Kodo Roundup" questen eller hva den heter i Desolace?

Der skal du temme en par kodoer for en goblin og når du gjør det så klarer de fint og holde følge med deg selv om du er Hunter med AotC (Aspect of the Cheetah)

Gjorde iallefall det med meg :D

Lenke til kommentar
Kodoer er så treige at det hadde ikke vært noe moro tror jeg.

Tenk deg å måtte bruke Walk overalt fordi den suggete kodoen ikke greier å holde følge, da han faktisk ikke har noen springe-animasjon.

Ikke er de sterke heller, de er bare store.

ehm?

 

Du er klar over at kodoer er tauren mount?

De går jo ikke i 30% akkurat da.

Lenke til kommentar

Det er sant, har ikke vært over hele verdenen enda..Er bare level 23 Undead Warlock, så det er begrenset hvor lange turer man tør å begi seg ut på :)

 

Begynte i området rundt Undercity, så sa en kompis at The Barrens/Orgrimmar/Thunder Bluff var en mye bedre plass å level'e på (noe som forsåvidt er riktig), og det lengste jeg har beveget meg der er langt inn i Ashenvale-skogen (dødsfet stemning og farger) og inni Stonetalon Mountains. Lengre vekk enn det blir mob'ene altfor store for meg og mine venner.

Så jeg har bare sett trege Southern Barrens-kodoer som vralter rundt som om de skulle eie hele naturen.

 

Fikk bakoversveis når jeg tusla rundt i Ashenvale og traff på en som ligner veeeeeldig på Treebeard fra LOTR. Han trampa meg såklart i småbiter.

Lenke til kommentar
Raptoren min klarer heller ikke å holde følge når jeg pruker cheeta, er det noen dyr som gjør det? Jeg springer til slutt fra dyret mitt, og det forsvinner.

du kan bruke poeng på talents i Best Mastery for å få dyret til å holde følge med deg når du bruger Aspect Of The Cheetah

Lenke til kommentar
Raptoren min klarer heller ikke å holde følge når jeg pruker cheeta, er det noen dyr som gjør det? Jeg springer til slutt fra dyret mitt, og det forsvinner.

du kan bruke poeng på talents i Best Mastery for å få dyret til å holde følge med deg når du bruger Aspect Of The Cheetah

Det at pet ikke holder følge er bare en bug. pet holder følge når man har mount etter det jeg vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...