Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en DA, men har ikke lasta opp noe på den. Karakterene ser ikke sånn ut opprinnelig, gav dem et preg av Burton i denne skjetsjen. Må innrømme at de ikke ser like bra ut i det opprinnelige designet.

Skrevet (endret)

Faun

En jeg tegna i går. Har ikke tegnet så mye før xD Litt uklart bilde, så strekene er klarere i virkeligheten.

Fortell meg gjerne hva jeg kan gjøre bedre.

Endret av PrincessAi
Skrevet (endret)

Kule bilder H1lle, men jeg synes huset i bakgrunn på det øverste ødelegger litt av stemningen

Driver og lager en Urban Assault Battle Walker i paint nå.

Rette streker :love:

Endret av Campin carl
Skrevet (endret)

Speed painting i photoshop. Det er altså vraket til en zeppelin og en polar rev ved siden av. Tittel : Zeppelin crash. Kan godt hende jeg lager en mer gjennomført verisjon senere :)

Er klar over at balongen er veldig liten i forhold til reven^^

post-66342-1187479105_thumb.jpg

Endret av Thom Merlin
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet (endret)

fedsmariusel6.jpg

Veldig bra Thom;) Fin stemning.

EDIT: Fine bilder H1lle :) Syntest spesielt det øverste var bra ;)

Endret av Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

Roterende fargelegginga?

Jeg gjorde bakgrunnen mørkere etter jeg la den ut første gang, så om du la merke til at den bytta farge var det den.

Henda var kanskje ikke så vellykka men.

@Thom: Siden du alltid sier ting som "anatomien kan gjøres bedre, men det ser du vel selv". Du kunne ikke kommi med forslag da? Siden du alltid påpeker det.

@Flodhest: Det blei litt for smalt, og jeg sleit litt med å få til haka sånn.

Har aldri fått no særlig til ansikt i slik vinkel.

Skrevet

Ansiktet, nakken og den høyre armen og handa. Vanskelig å forklare akkurat hva som er problemet, men ser tydelig at det er en del feil der. Bruker du ikke referance bilder?

Skjønner meg ikke helt på fargelegginga. Hva er de gråe partiene for noe? Hadde sikkert passet med litt mjukere overganger noen plasser. Den nedre anatomien ser bra ut(altså rett under brystkassa og ned).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...