Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flodhest joa den er grei den, ikke noe å rope wow for.. Vil se mer, mer kontrast... Og bevegelse, noe som gjør at bildet blir mer liv..

Skrevet

Fox ikke for å være frekk, men jeg syns ikke din var så mye bedre... :p

Likte flodhests sin, enkel og grei...Blei kanskje litt kjedelige farger til venstre..

Mens din Fox var fargerik, men kanskje litt rotete?

Skrevet (endret)

Best0 ok? Din mening

Jeg sier ikke at min er mye bedre, men den er ihvertfall original.. Flodhests er fin den, men har sett minst 100 sånne plakater på skolen min.. Vil at han skal legge inn mer unik detaljer i kontrast.. Get it?

Endret av Fox
Skrevet

Jepp, er nok ikke det mest avanserte bildet jeg har laget. Ganske enkelt å lage slike bilder med vektorpensler. Skuffende enkelt igrunn, last ned og prøv selv. Blir liksom bare som biter man setter sammen, istedet for å lage alt på scratch.

Btw, noen som vet hvordan man kan lage egne brushes i ps?

Skrevet

Ah, seff. Tror jeg har gjort noe liknende før.

Da blir det vel å lage et brush-set når jeg får tiden! Så jeg kan lage abstrakte, vektor lignende bilder uten å jukse. :D

Skrevet
Best0 ok? Din mening

Jeg sier ikke at min er mye bedre, men den er ihvertfall original.. Flodhests er  fin den, men har sett minst 100 sånne plakater på skolen min.. Vil at han skal legge inn mer unik detaljer i kontrast.. Get it?

7429617[/snapback]

Din er ikke noe mer orginal den, sett mange flere lik din enn Tomat sin, selv om jeg har sett mange tomater og.

Skrevet
Best0 ok? Din mening

Jeg sier ikke at min er mye bedre, men den er ihvertfall original.. Flodhests er  fin den, men har sett minst 100 sånne plakater på skolen min.. Vil at han skal legge inn mer unik detaljer i kontrast.. Get it?

7429617[/snapback]

Din er ikke noe mer orginal den, sett mange flere lik din enn Tomat sin, selv om jeg har sett mange tomater og.

Skrevet
Best0 ok? Din mening

7429617[/snapback]

Skrevet
Best0 ok? Din mening

7429617[/snapback]

Hakke peil på vektorer, men likte ikke din noe særlig egentlig. Orginal er den vel heller ikke. Etter min mening altså.

Bare si i fra hvis jeg er litt får streng nå :p

Liker hvertfall selv at folk er ærlige når de kommenterer mine verk.

Skrevet (endret)

Greit nok at dere liker ikke mitt verk, men å komme med påstand at den er ikke original er tøv! Det sier dere bare fordi jeg sa til flodhest..

Flodhest hvis du vil lage vektor da er det lurt å bruke illustrator ;) Mye bedre enn photoshop, selv om de fleste her tilmed meg er helt forelsket i photoshop :love:

Endret av Fox
Skrevet

Ja, vet. Har faktisk aldri vært borti illustrator. Når jeg mener abstrakt vektor, så mener jeg egentlig de rundingene og slikt, som er så mye brukt. Har bare lyst å bruke de i Photoshop og. :)

Skrevet (endret)

ops fire innlegg :blush: Firefox er fucket, gjorde det sjølv.. HAr ikke trykket flere ganger :hmm:

Endret av Fox
Skrevet
Greit nok at dere liker ikke mitt verk, men å komme med påstand at den er ikke original er tøv!

7431455[/snapback]

Tøv er det i alle fall ikke, du skulle bare visst hvor mange vektor regnbuestash og dilldall som ligger på DeviantART.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...