Gå til innhold

Ukens flørt: W31S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

morsom den der, en w800 for cmda markedet (som kansje kan komme hit også om siden systemet bruker samme frekvensområde som det gamle 450 nettet brukte).

 

interfacen var spennende, lurer på om det er mulig å sende spillern til bakgrunnen og skrive en melding eller lignende.

 

er noe jeg har savna på den gjennomsnitts mobil faktisk, muligheten til å legge en jobb i bakgrunnen mens en jobber med noe annet. rett og slett multitasking. men jeg gjetter meg til at det er forbeholdt symbian og andre smartphone os. også var det dette med cpu krav for slike ting da. men det hadde vært morro å kunne kjørt ett java program i bakgrunnen (msn klient eller lignende).

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
JEG VIL HA DENNE ! :dribble:

 

Håper SE kommer til å slippe denne i Norge, har en K700 nå, men kikker etter en ny mobil, synes K750 og W800 er litt kjedelig i design...

Når du nevner denne sammen med W800i, må jeg få si at jeg synes at designet på dem er noe av det samme.

Fargen og linjene.

Litt vanskelig å sette fingeren på spikerhodet :thumbup:

Lenke til kommentar

Huff, så mange hatere der ute som skriker om hvor stygg de mener denne er.

Smaken er som baken og blah blah blah, men allikevel: Dere tar feil!!!

 

Denne var FEIT! GROM! Lekker! Får powertools-assosiasjoner fra den deilige oransje fargen. Endelig noen som tør å gå vekk fra anonyme børstede stålkladder i svart og grått.

 

Og jeg er designer, så jeg veit hva jeg snakker om. Blæh!

 

:w00t:

Lenke til kommentar

problemet med designere er at det virker dem ikke ser verden som alle andre :p

bare se på alle underlige designsakene som du ikke kan bruke untatt i veldig spesifikke situasjoner (som den fordømte smykkemobilen til nokia, mobil darwin award anyone?)...

 

altså, det her er rett og slett en w800 i slide format med cdma elektronikk...

Lenke til kommentar

Jodah. Posten var skrevet litt halvveis fleipete, man trenger ikke være blodseriøs hele tiden. Satte ting på spissen osv. Folk kan selvfølgelig ha sin egen oppfatning om estetikk, jeg bare reagerte på de kraftige negative reaksjonene. Hver gang det kommer et produkt som skiller seg ut i form og bryter med konvensjonene, kommer det løpende et konservativt klagekor som skriker fordi ting ikke ser ut som de er vant til. Det blir som å høre mødre som syter og klager over bråkete ungdomsmusikk. Men de har lov til å ha sin egen mening om pent og stygt de og, selv om det er litt gammeldags på en søt måte.

 

Og for å ha det på det rene: Design som ikke kan brukes, er ikke design men form uten funksjon. Og ja, veldig mange designere har et litt rart verdenssyn. Det er derfor de er designere. (Jeg er forresten ikke designer, men Art Director. Hoi!)

Lenke til kommentar
morsom den der, en w800 for cmda markedet (som kansje kan komme hit også om siden systemet bruker samme frekvensområde som det gamle 450 nettet brukte).

 

interfacen var spennende, lurer på om det er mulig å sende spillern til bakgrunnen og skrive en melding eller lignende.

 

er noe jeg har savna på den gjennomsnitts mobil faktisk, muligheten til å legge en jobb i bakgrunnen mens en jobber med noe annet. rett og slett multitasking. men jeg gjetter meg til at det er forbeholdt symbian og andre smartphone os. også var det dette med cpu krav for slike ting da. men det hadde vært morro å kunne kjørt ett java program i bakgrunnen (msn klient eller lignende).

Min K700 støtter også mulittasking, bare å minimere radio etc så kan man sende sms og lignende.

:p

Når det gjelder denne mobilen her så er den stor, men det er vel ikke uten grunn, er ikke lenge siden vi så nokia lansere sin N klasse med store og tunge mobiler som skulle være stilige....

etter min mening kan ikke stort være stilig, uansett kvalitet, stil og innhold!

 

Men poenget mitt er at det markedet der denne mobilen er tiltenkt, der lages det ikke små mobiler, markedet etterspør det ikke slik som det europeiske gjør.

 

vi vil også se flere W mobiler iår fra SE, og jeg vet det kommer en slider fra S/// iår, tipper det er Walkman versjon det også---?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...