Gå til innhold

Spill sløver hjernen og fjerner alle sosiale egenskaper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-12 19:43, ATWindsor skrev:

Quote:



undersøkelsene endrer konklusjon hver måned. påstander bygd på fysikk og matematikk kan vare i flere tiår eller mer, og kjemiske varer enda lengre :smile: (f.x. sølv + kobber blir ikke gull :wink: )


 

Påstander basert på matematikk varer jo evig da, sålenge man ikke har gjort en direkte feil. Matte er et menneskapt system, ingenting er feil i matte så lenge du følger systemets regler.

 

AtW

 

Kan minnes at filosofi-lærer'n min sa at matte var noe som bare VAR. Derfor en person, som aldri hadde lært matte, kunne på sett og vis regne ut ting...

 

 

Jaja.

Lenke til kommentar

Quote:


Kan minnes at filosofi-lærer'n min sa at matte var noe som bare VAR. Derfor en person, som aldri hadde lært matte, kunne på sett og vis regne ut ting...



Jaja.




 

Jepp sikkert platon han snakka om, overraskende mange matematikere støtter den teorien også, siden matematikk er et så utrolig effektivt og kraftig redsakp er det mange som rett og slett mener det er for godt til å være sant at det er et menneskapt system (men jeg er ikke enig i det).

 

AtW

Lenke til kommentar

Users IP and Account information

User IP: 80.196.XXX.XXX( 0x50c46f6c.naenxx4.adsl-dhcp.tele.dk )

Usernames of users that posted from this IP + post counts

sjanten 980 posts

Users IP and Account information

User IP: 80.196.111.108 ( 0x50c46f6c.naenxx4.adsl-dhcp.tele.dk )

Usernames of users that posted from this IP + post counts

sjanten 980 posts

Lenke til kommentar

"Nå blir det hevdet at personer som bruker mye tid på dataspill har lettere for å være aggressive."

 

Meg: "Tror ikke jeg er blitt no mer aggresiv hvertfall."

Broren min: "Nehei! Før du begynte å spille så mye, lå jeg og grein hver dag!"

 

Trenger ikke være noen sammenheng, men det har ihvertfall ikke virket på meg :sad: Kunne godt trengt litt aggresjon i enkelte situasjoner...

Lenke til kommentar

iWiN bank din bror ta det opp paa video og send tapen til meg. Hwahwahwahwahwahwahwa!!!!!!!!!!!!!!

 

jeg har spilt i 3 aar og allerede naa elsker jeg aa se voksne banke mindreaarige

 

HihihihihhihihahahahaHWAHWAHWAHWAHWA!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

DER SLO KRISTOFFER NASSE NOEFF IGJEN!!!

 

diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigg!!!!!!!!!11

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...