graks Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 1up har en preview av ut2007 som kommer ut til neste år.spillet bruker unreal3 motoren,og det ser helt fantastisk ut. gleder meg allerede. http://www.1up.com/do/feature?pager.offset=0&cId=3140119
mushi Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Vil det si at det ikke kommer før 2007? håpet på spill med unreal3 motoren skulle komme neste år. blir mye bra grafikk framover. elder scrolls 4, alan wake + mange fler. grafikk er jo ikke alt, men klager ikke om det ser bra ut
thomassit0 Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 (endret) Vil det si at det ikke kommer før 2007?håpet på spill med unreal3 motoren skulle komme neste år. blir mye bra grafikk framover. elder scrolls 4, alan wake + mange fler. grafikk er jo ikke alt, men klager ikke om det ser bra ut LES første post da mann!!! det er jo 2 linjer !! og foresten: det ser Veldig bra ut Endret 5. mai 2005 av 2mass
mESA Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 ser bra ut ja..... ikke bare skjermkort som må oppgraderes for og kjøre all eyecandy på fult, må nok ut med ram og cpu :S gleder meg uansett
ehs5 Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 ble så blenda av 2007 burde jo hete ut2006 Kommer sikkert høst/vinter 2006, som f.eks. alle EA sports-spillene.
Åsmund Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 men, hvorfor er bildene så,,kornete? Det er liksom ikke helt klart. Som ett slags filter som ligger over.
thomassit0 Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 (endret) aner ikke. de er jo litt low res + at de sa at de er tidlig i utviklingen så de har ikke lagd ferdig noen baner enda. + at motoren er fremdeles beta. foresten så skjønner jeg ikke helt hva du mener, http://www.1up.com/media?id=1846919&type=lg det der feks er da krystallklart. Endret 5. mai 2005 av 2mass
Edmund Blackadder Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg er bekymret for at dette spillet blir så "tungt" at de fleste må nesten bruke et par tusenlapper til skjermkort/minne for at spillet ikke skal hakke.
stengah Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 men, hvorfor er bildene så,,kornete? Det er liksom ikke helt klart.Som ett slags filter som ligger over. Synes det ser ut som høy jpg komprimering, men pent var det
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg er bekymret for at dette spillet blir så "tungt" at de fleste må nesten bruke et par tusenlapper til skjermkort/minne for at spillet ikke skal hakke. Spillet er jo for fretidige pcer sikkert. Ein eller annan gang treng pcen ein oppgradering anyway.
Snorre Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Skal kjøpe meg ny pc til neste år jeg. Den blir ultra kraftig. Da skal dette spillet definitivt kjøpes.
andesam Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 er utrolig spent på hva denne unreal enginen presterer! håper den blir like lettdreven som source.
mushi Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 er utrolig spent på hva denne unreal enginen presterer! håper den blir like lettdreven som source. De demoene som de viste frem gikk ganske glatt og det var på 6600gt, men med a.i. og diverse, så krever det nok litt mer
fenris1911 Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Æsj, dette har eg lest før. Trudde det var ein ny forhåndsomtale. Tittelen er forresten ikkje kjent enno. Kodenamnet på prosjektet er "Envy". Her står detaljar om Envy i samandragsform.
ilpostino Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Skal kjøpe meg ny pc til neste år jeg. Den blir ultra kraftig. Da skal dette spillet definitivt kjøpes. per nå så har keg overklokket maskinen min til 2.5 GHZ.. gidder ikke oppgradere før jeg har muligheten til å kjøpe prosessor som ligger på cirka 4.5 GHZ.... så kjøper nok spillet på xbox....
apwr Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 (endret) Skal kjøpe meg ny pc til neste år jeg. Den blir ultra kraftig. Da skal dette spillet definitivt kjøpes. per nå så har keg overklokket maskinen min til 2.5 GHZ.. gidder ikke oppgradere før jeg har muligheten til å kjøpe prosessor som ligger på cirka 4.5 GHZ.... så kjøper nok spillet på xbox.... Gigahertz er ikke alt. En godt klokket AMD 64 (2,6Ghz) yter omtrent som en P4 4,5Ghz i spill. Håper jeg allerede har god nok maskinvare til å spille dette spillet med forholdsvis høye innstillinger... Endret 6. mai 2005 av apwr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå