Gå til innhold

Azureus med desentralisert BitTorrent

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vel noe ala dette også i BitComet, men flere sider likte ikke dette. Problemet var at dette resulterte i uønskede brukere på private trackere, og disse trengte ikke ha en account der og dem slapp dermed å tenke på ratio'en..

Egentlig en genial ting for torrentnettverket, men det kan jo skape litt problemer for "enkelte" hvis div sider begynner å banne klientene pga dette. Hvis det da ikke er en måte å skjekke om dette er aktivert eller ikke på.

Skrevet

virker vist ikkje som at denne versjonen er så glad i nod32. no jobber cpuen 100% heile tida vist eg kjører Azureus. får håpe at dette problemet vert fiksa snart.

Skrevet
virker vist ikkje som at denne versjonen er så glad i nod32. no jobber cpuen 100% heile tida vist eg kjører Azureus. får håpe at dette problemet vert fiksa snart.

Tror jeg har samme problemet, kan ikke bruke maskinen noe serlig mens azureus kjører. :thumbdown:

Skrevet

er nok det same som eg har. personleg så vart dette oppdateringen slutten for azureus for min del, frå no av bruker eg abc.

Skrevet

Er virkelig eXeem de tidligere drifterne av SuprNova?

Jeg tror heller at eXeem bare har betalt SuprNova folka for å tro det.

Uansett er det adware i eXeem :\ det sucker.

Skrevet
Det var vel noe ala dette også i BitComet, men flere sider likte ikke dette. Problemet var at dette resulterte i uønskede brukere på private trackere, og disse trengte ikke ha en account der og dem slapp dermed å tenke på ratio'en..

Egentlig en genial ting for torrentnettverket, men det kan jo skape litt problemer for "enkelte" hvis div sider begynner å banne klientene pga dette. Hvis det da ikke er en måte å skjekke om dette er aktivert eller ikke på.

Dette stemmer ganske godt. Mange sider som krever medlemskap banner klienter som gjør dette. BitComet prøvde seg jo på dette. Det endte i at alle som brukte BitComet fikk beskjed fra sysadmin om at de måtte endre klient. Har lest at folk ikke har lovt til å bruke den nye klienten til Azureus men må bruke den gamle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...