Gå til innhold

Sanger til folk mellom 20 og 50 år?


LoS

Anbefalte innlegg

Skal finne sammen noe musikk til en sammenkomst for folk i nesten alle aldre, men jeg har ikke så veldig mye peiling på hva som kan være bra for de fleste. Jeg har funnet noen, men ikke mange nok.

Så jeg håper noen her kan hjelpe meg med å finne fram noen fine sanger. Enten det er en og en sang, eller en artist som jeg kan se ut i fra. Skal helst være av typen man kan høre på, ikke nødvendigvis hoppe og sprette til. Eventuelt vanlig dansing.

 

Takk for all hjelp. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hvordan jeg skal definere sammenskomsten. Det blir mest som bakgrunnsmusikk til å begynne med, så det trenger jeg mest av. Så blir det to-tre timer med litt mer alkoholfaktor på.

 

Takker for alle bidrag så langt!

Lenke til kommentar
Rammstein  :love:

Til den gemene hop mellom 20 og 50? :hm:

Tviler på at alle blir fornøyde da.

Jeg var på konserten i Oslo og da satt det en familie ved siden av meg. Der var det barna som var med foreldrene på konsert. Så, voksne kan like Rammstein :)

Man kan aldri gjøre _alle_ fornøyde.

Lenke til kommentar

Rammstein misliker jeg ganske sterkt selv, så ønsker selv å ikke spille musikk jeg ikke klarer å høre på.

Nå er jeg oppe i 47 sanger, derav litt over 25 er funnet med hjelp fra dere. :)

Noe som gir meg tre og en halv time med musikk å velge fra.

Tar gjerne i mot flere tips fra dere, mye bra på lur merker jeg. Svært få av artistene/sangene som jeg ikke fant noe bra/passende av, så takk for all hjelpen så langt! :)

Lenke til kommentar
Rammstein misliker jeg ganske sterkt selv, så ønsker selv å ikke spille musikk jeg ikke klarer å høre på.

Nå er jeg oppe i 47 sanger, derav litt over 25 er funnet med hjelp fra dere. :)

Noe som gir meg tre og en halv time med musikk å velge fra.

Tar gjerne i mot flere tips fra dere, mye bra på lur merker jeg. Svært få av artistene/sangene som jeg ikke fant noe bra/passende av, så takk for all hjelpen så langt! :)

Hvis du skal være dj kan du bidra til at de fleste blir fornøyde. Selv i en gemen hop finnes perler blant svin :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...