Gå til innhold

Nextgentel øker igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
litt forskjell og sette opp farta på eit par tusen brukere, enn 300.000 brukere.

Ikkje alle som forstår det.

Ok, la oss si at Telenor har 400.000 brukere mens NGT har 100.000. Det bør ikke bety at Telenor må bruke fire ganger så lang tid til å oppgradere linjene sine enn det NGT gjør! I teorien så burde Telenor ha fire ganger så mye ressurser som gjør at de også kan oppgradere linjen innen en mnd.

 

Er selv Telenor-bruker og er stortsett fornøyd (startet med 704, ender tilslutt opp med 4mbit til samme pris), men at de skal bruke over 6mnd på å oppgradere linjene synes jeg blir for dumt.

 

Sist de annonserte at de skulle skru opp hastighetene ble det jo også mye rabalder pga. lang ventetid på oppgraderingen. Men i praksis var det egentlig bare å ringe kundeservice og be dem skru opp hastigheten manuelt. Etter et par dager var hastigheten skrudd opp.

Lenke til kommentar
Hmm..  :hmm:

 

Er det altså ingen som vet hvor mye raskere 600 netto upload er enn 640 brutto?

512 brutto var vell ca 420 upload hos meg.

 

Mens 1850 download, lå på nermere 2k, skal bli spenneende og se, NGT ruler, ingen over ingen ved siden(kansje lyse da, men ikke i stabilitet etter hva jeg g\har hørt). Jeg har testa både bluecom, telenor og upc.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

[OFFTOPIC]

Du får jo ikke Telefon med på kjøpet. Den koster da vitterlig litt penger ekstra i måneden for å ha. Og mye dyrere enn Telio sitt abb.

 

Svigerfar hadde din løsning, men da han må ringe et par ganger i uka til Danmark ble Telio den eneste valget for han.

[/OFFTOPIC]

Skulle kanskje forklart meg bedre for ikke å forvirre noen... :roll:

 

ISDN+abbo+ngt > lyse+tlf+tv

 

DrE

Lenke til kommentar
Mente egentlig at uploaden blir propersjonalt senket til downloaden igjen. WHY WHY WHY?? Kan de ikke få en upload som er 1/3 av downloaden. Inte bra.

Er uploaden så viktig bytter en til SHDSL, og tar seg til takke med maks 2312 Kbps i nedlastninghastighet.

 

ADSL takler ikke større upload enn rundt 800 Kbps, og maks hastighet vil de naturligvis reservere til de som betaler for det feteste abb.

Lenke til kommentar
Christian' date='03/05/2005 : 11:33'] yess yess yess yess, ntnu avtale ja, 4200 :D :D :D Hipp hurra jeg er så glad i dag :D

seriøs oppgradering det da :D

Samme situasjon, bare linjekvaliteten er bra nok for 4,2mbit da....hjelper lite om linja ikke er stabil nok til å takle det.

Lenke til kommentar

Muwhahaha har 2600/640 linje gjennom UiB (dvs: 398kr/mnd) hadde maks hastighet ned på 325kb/s. Med denne oppgraderingen har eg teoretisk maksgrense på 525kb/s, dvs 200kb/s mer!! SYKT BRA!! Grunnet en feil når eg signerte for team-NGT hadde eg ca 4200 i ca 4 mnd, NGT gjorde en aldri så liten feil. Så eg vet at linjen takler hastigheten!!!

 

Plutselig ble alle Telenor fans, men, så kjapt kan det snu. Telenor er fremdeles den store stygge ulven innen Telefoni og mobil.... Bra de faktisk gir kundene litt tilbake for EN GANGS SKYLD! Må bare bøye meg og takke NGT for fantastisk bra tjeneste, pingspiksene eg hadde for LENGE siden er forlengs tilgitt!!!

 

4200/600 Netto = Kanon!!!

 

Viva las NGT

 

Hallvard

 

 

Pardon my spanish... Skal begynne på spanskkurs snart....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...