Gå til innhold

Nextgentel øker igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(...)mens eksisterende kunder får økte overføringshastigheter inneværende måned.

Telenor, se her! ^^^^^^^^^^^^^

Kanskje noe de kan lære av ?

Telenor har vel godt over 12 ganger så mange kunder så da tar det vel lengre tid da

Tror jeg leste en plass at Telenor hadde 500.000 ADSL kunder, og hvis NGT kan fikse oppgradering på en måned, så burde vel Telenor (som er større en NGT) kunne komme med noe bedre enn "... linjene vil bli oppgradert innen 2005".

 

Nå har vel også Nextgentel passert 100000 brukere.
^-- ikke umulig Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Jaja, jeg sitter å ruger på Canaldigital 1250/256 for 550,- i mnd.

Sendte mail og spurte om de kom til å sette opp hastighetene, fikk til svare at dette visste de ikke. Spørsmålet er da, gidder jeg vente på at de får ut fingern eller bør jeg bare skifte til noen som faktisk er litt aktive ie NGT, eller andre?

Lenke til kommentar

Nextgentel har vel utstyr i sentralen som allerede takler disse hastighetene, og kan lett styre dette fra "kontoret"? Mens når jeg snakket med Telenor på telefon, så sa de at de måtte ha folk i sentralen for å sette opp de nye hastighetene. Så det er nok det som tar tid.

Lenke til kommentar
Nextgentel har vel utstyr i sentralen som allerede takler disse hastighetene, og kan lett styre dette fra "kontoret"? Mens når jeg snakket med Telenor på telefon, så sa de at de måtte ha folk i sentralen for å sette opp de nye hastighetene. Så det er nok det som tar tid.

Tviler på at de må ut til sentralen. Forrige gang telenor kjørte opp hastighetene sine var det gjort på et blunk ;) Dette var da live-support-saken som gjorde det for meg.

Lenke til kommentar
Så bra så bra, danser rundt og hopper. Hadde før 2600/640 nå 4200/600. Det er en rar ting, hvorfor senker de uploaden??

Tviler på at de senker utfarten, tror nok bare de tar høyde for overhead.

Mente egentlig at uploaden blir propersjonalt senket til downloaden igjen. WHY WHY WHY?? Kan de ikke få en upload som er 1/3 av downloaden. Inte bra.

 

Sorry for min ikke alt for klare post som var skrevet i lykkerus.

Lenke til kommentar

Og som vanlig har de ikke gjort en dritt med SHDSL. Er så utrolig misfornøyd med dette produktet. Dyrt, treigt og dårlig. Avventer utvidet avtale mellom jobben min og NGT om ADSL 2+ så blir det vel det, tenker jeg! I hvertfall møkkalei SHDSL fra NGT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...