embark Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Prøvde å installere MSN 6.2 i dag. Men da sto det at jeg måtte oppdatere MSN'en min. Og da kom jeg til nedlastingssida til MSN 7. Må man bruke MSN 7 nå? Går det ikke an å bruke MSN 6.2?
embark Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 Hvorfor ikke bare bruke MSN 7 da!! Hater det over alt på jord! Stygge bilder og smilies og wink og nudge uansett hvor du snur deg!
bleidd Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Du kan også bruke tredjeparts-programmer som Trillian og Gaim
embark Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 Du kan også bruke tredjeparts-programmer som Trillian og Gaim Har prøvd begge, men likte de ikke noe særlig... Men takk uansett!
phax Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 mener og ha hørt at man skal kunne få fjerna den 7.0 sperra slik at man kan kjøre f.eks 6.2. google litt så finner du sikkert.
ingveh Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 (endret) A-patch gjør at du kan fjerne det meste som heter fjortisting. Selv synes jeg Windows Messenger holder lenge Endret 2. mai 2005 av <ingve>
zjulik Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 7-ern har den fortreffelige egenskap at man kan starte i offline-modus. Jepp, det lar seg gjøre med tidligere versjoner og, men ikke uten litt mekking. En kan også enkelt importere andres smileys. Men det er jo hver sin lyst. Noen vil ha det enkelt, andre bruker dos.
ikkeno Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Du kan også bruke tredjeparts-programmer som Trillian og Gaim Har prøvd begge, men likte de ikke noe særlig... Men takk uansett! Hva med dMSN? Skiftet selv til dmsn når jeg fikk det samme problemet som deg. Burde ha byttet for lenge siden!
Bluebeans Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Hvorfor ikke bare bruke MSN 7 da!! Hater det over alt på jord! Stygge bilder og smilies og wink og nudge uansett hvor du snur deg! Alle disse tingene kan skrus av.
embark Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 A-patch gjør at du kan fjerne det meste som heter fjortisting.Selv synes jeg Windows Messenger holder lenge Takk. Men det gikk ikke an å patche den versjonen jeg hadde.
Hetland Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 bruker fortsatt 6,2 og kommer till å fortsette med det, kan ikke fordra 7.0 selv. og nei du må ikkje laste ned MSN 7
efikkan Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Det er mye trøbbel med 7.0 av MSN messanger ja. Mange jeg kjenner detter ut hele tiden.
phax Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 var mye trøbbel med 7.0 beta'n, men 7.0'n har fungert greit hos meg. mye raskere til og overføre filer også virker det som, men problemer med at det ikke alltid går og sende filene. nei msn har tapt seg de siste åra..
porcelaiN Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 efikkan: Har det noe med MSN-klienten å gjøre da? Trodde det var hele nettverket jeg men..
efikkan Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 efikkan: Har det noe med MSN-klienten å gjøre da? Trodde det var hele nettverket jeg men.. Mange jeg kjenner (med 7.0) detter ut, men jeg er tilkoblet med 6.2. Den nyeste klienten er mer ustabil enn 6.2.
porcelaiN Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 efikkan: Har det noe med MSN-klienten å gjøre da? Trodde det var hele nettverket jeg men.. Mange jeg kjenner (med 7.0) detter ut, men jeg er tilkoblet med 6.2. Den nyeste klienten er mer ustabil enn 6.2. Ja om du sier det så
Blåbær Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 kan bruke 5.0 som kommer med når du installerer windows xp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå