Gå til innhold

Verbatim FULL FACE Media, logoen rundt midten?


Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste brennt et par Verbaltim plater av typen DVD-R 8x FULL FACE produsert av mitsubishi.

Disse er printbare og siden jeg har en printer som støtter printing direkte på plater har jeg eksprimentert litt med dette.

Resultatet blir ganske tøft og jeg er egentlig veldig fornøyd bortsett fra den irriterende Verbaltim logoen og 8X merket rundt midten av plata :ermm:

Er det slik på alle Verbaltim FULL FACE printbare plater?

 

Var innom norwaydisc nå nettop og så de hadde bilder av platene de solgte...

 

verbatim25CBprintdvdplusr.jpg

Disse platene har tydelig den irriterende logoen og 16X merket

 

verbatim%2016xprint.jpg

Disse derimot virker som om ikke har logo eller hastighets merke

 

Er det slik at de sistnevnte platene faktisk ikke har logo rundt midten?

Det skulle jo være de samme platene brotsett fra at de er pakket i spindel a 25 og 50 (ifølge norwaydisc har de begge mediakoden: [DVD+R:MCC-004-000])

 

Edit: post nr. 666 :w00t:

Endret av megakrølle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekket litt her.

 

Alle 50CB'ene har ikke logo (CD-R, 16x +/-R og 8x +/-R) (ihvertfall de jeg sjekket som jeg selv bruker fra)

25CB'ene samt 10pk/5pk med cover HAR logo.

 

De platene du har brukt, hvilken forpakning hadde de? Kan ikke garantere at det jeg skrev her stemmer for i morgen også - mulig verbatim endrer på ting...

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar
Sjekket litt her.

 

Alle 50CB'ene har ikke logo (CD-R, 16x +/-R og 8x +/-R) (ihvertfall de jeg sjekket som jeg selv bruker fra)

25CB'ene samt 10pk/5pk med cover HAR logo.

 

De platene du har brukt, hvilken forpakning hadde de? Kan ikke garantere at det jeg skrev her stemmer for i morgen også - mulig verbatim endrer på ting...

Ahh takk det var jo gode nyheter ;)

De jeg har brennt i det siste har vært fra en 10pk boks med 8x DVD-R med cover...

Tenker jeg bestiller 50CB sammen med Benq 1640 når dere får den inn (hvordan går det forresten med forrhondsbestilling av brenneren? kan det ordnes?)

Endret av megakrølle
Lenke til kommentar
Sjekket litt her.

 

Alle 50CB'ene har ikke logo (CD-R, 16x +/-R og 8x +/-R) (ihvertfall de jeg sjekket som jeg selv bruker fra)

25CB'ene samt 10pk/5pk med cover HAR logo.

 

De platene du har brukt, hvilken forpakning hadde de? Kan ikke garantere at det jeg skrev her stemmer for i morgen også - mulig verbatim endrer på ting...

Ahh takk det var jo gode nyheter ;)

De jeg har brennt i det siste har vært fra en 10pk boks med 8x DVD-R med cover...

Tenker jeg bestiller 50CB sammen med Benq 1640 når dere får den inn (hvordan går det forresten med forrhondsbestilling av brenneren? kan det ordnes?)

Venter enda på bekreftelse fra BenQ EU - så vi kan enda ikke bekrefte levering og pris 100%

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...