Gå til innhold

Problemer med Farcry

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt Farcry, og kjører det på en Dell Inspiron 9300.

Skjermkortet er Nvidia gf6800 med 256 MB ram.

Jeg har alle innstillinger på det høyeste og spillet kjører veldig bra, ikke noe hakking. Men det er noe rart med skyggene på spillet. De er veldig "kantete" og stygge.

Er det noen som har peiling på hva dette kan være for noe?

(Har forresten shadow-innstillinga på høyeste)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du instalert 1.31 patchen (du må instalere 1.3 patchen først). denne er naudsynt for alle som har nye nvidia kort.

Skrevet

Nei? du er da voldsom sikker i din sak, jeg vet at 6 serien har problemer i fracry før 1.3 patchen, men jeg trodde at problemet var svarte former på forskjellige plasser på skjermen og rare farger til tider. Noe alà artifacts.

Kan hende det er jeg som har misforstått...

Skrevet

:p

Når jeg prøvde Farcry med nvidia geforce 6800 for første gang var store områder helt svarte og firkantede, og noen skygger var veldig rare, ellers så var det veldig dårlig grafikk. Lastet ned 1.3 patchen, og vips.

Skrevet
1.31 patchen fikser bare nokre få feil i multiplayer delen, den gjer ingen ting for ytelsen.

jeg fikk bedre fps med 1.3.1!

fakta faen :D

Jeg kan som trådstarter melde om at problemet løste seg med 1.3 patchen. Og det var et stort problem. Det gjaldt ikke multiplayer nei. Landskapet hadde store og stygge skyggefeil selv e gammel tante kunne ha sett!!!

Men med 1.3 patchen løste alt seg. :cool:

Takk for svar!!! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...