Gå til innhold

Bilder av modda spillekonsoler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, den gameboy`en var litt stilig, selv om det ikke var gjort så veldig mye med den, men det er jo begrenset hvor mye som kan gjøres med sånne ting ;) Hadde det vært noe å modden den 15 år gamle gameboy`en til søstera mi? (hvis den ikke er enda eldre?)

Lenke til kommentar

Burde jo ikke være så vanskelig å fjerne lokket da? :whistle: Selv har jeg ingen X-box, og den PS2'n vi har er liksom "alles" og jeg tror nok ikke modern hadde vært så begeistra om jeg modda den.

Derimot har jeg en Nintendo 64, men jeg tror det blir uaktuelt å modde den også for den skal selges når den er gått opp i verdi om maaaaange år.. :p

Tror liksom denne forhåpentligvise kjøpern helst vil ha den umodda! :roll:

Lenke til kommentar

Hadde litt begrenset mligheter for modding. Hadde ikke mulighet for å åpne konsollen fordi jeg ikke hadde skrujern som passa til de "syke" skruene. Hadde jeg hatt mulighet får å åpne den, hadde jeg prøvd å gjøre det litt mer proft.

 

Her har jeg den samme GameBoyen. GameBoy mod versjon 2. Har satt sugerør (ja, sugerør) på LEDene for å få det litt "lysrør-aktig". Som du ser, er det litt kabelrot, men jaja... Disse konsollene er jo lagd for barn fra 5 år og oppover, ikke casemoddere fra 15 og oppover.

05050309386hw.th.jpg

 

Bilde i mørket:

05050309560es.th.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...