Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor er bra!


Anbefalte innlegg

Jeg vet at mange har hatt problemer med "Telenor", men jeg må si at de har tatt seg opp. Nå kan jeg se MTV live via iCanal, og dessuten spille spill som Hitman 2, Thief 2, Deus Ex og Splinter Cell gratis. Jeg vet at disse spillene har oppfølgere, men dette er jo gratis... Spillene koster sikkert fremdeles en hundrings hver i butikken. Et annet artig spill er "Snowball run", som handler om å styre en pingvin som står på en snøball. Grafikken er kjedelig og glorete, musikken er den samme på alle brettene og attpåtil stygg, men det er moro! Noe av det beste er at man kan finne snarveier i mange av brettene, og således føle at man gjør utviklerne et "kukstykkje". :cool::D:love:

 

Nå dobler de snart inn-hastigheten også, uten å øke prisen. Jeg er klar over at de ikke har så mange valg, i og med at ADSL2 er "på trappene", men de henger liksom ikke så mye etter andre leverandører... Det er vel fordi kundene begynner å bli mer "bevisste". :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JIPPI JIPPI TELENOR TELENOR det skal ikke jeg rope i tåget i år.

HVorfor og hvordan telenor klarer det , det vet ikke jeg.

Jeg har hatt hesbynett i 1 år ikke hvert nede.Naboene mine har nede tider ofte seneste i dag fra kl 17-....

DET er SAMME sentral. Hvordan er det mulig?

Lenke til kommentar

For meg som har små barn, er innholdspakken på icanal glimrende. Samtidig har jeg opplevd kundeservice som bedre enn hos NGT, både når det gjelder ventetid og kompetansenivå.

 

Erter sikkert på meg noen nå :blush: , men det er mine erfaringer.

 

Dessuten har linja vært dønn stabil hos telenor, men har ikke noen erfaringer med andre leverandørers linjer her jeg bor. Derfor er det ikke så lett å sammenligne det :hmm:

Lenke til kommentar

Orker ikke å klage like mye her om telenor som jeg gjorde i en annen tråd. Så her kommer den korte versjonen:

 

Har hatt MYE problemer med: Telenor Mobil, Telenor vanlig internett(isdn), Telenor ADSL, Telenor Hustelefon.

 

For å gå litt nærmere på problemet med husfonen. Når folk ringer hit for de bare masse rare lyder, vi har klaget til telenor i noen år, og de har selv opplevd problemet når de har prøvd å ringe oss. Har de klart å fikse det? NEI, kommer de noen gang til å klare det? NEI. De har prøvd mange forskjellige løsninger opp igjennom årene, men ingen ting hjelper :no:

 

Ja vi har også hatt kabel tv fra Telenor, Telenor AVIDI eller hva det het, like :thumbdown: det også.

 

Får se om jeg orker å finne den andre tråden, så kan dere lese litt om mine problemer med resten av møkka telenor prøver å lure på oss.

 

Det værste er at med en gang man sier opp, blir man plaget av selgere i åresvis før de forstår at TELENOR er UAKTUELT for oss, og de slutter å plage oss.

Lenke til kommentar

Telenor har ALLTID hatt en meget stabil linje!

Jeg vil faktisk si at telenor er en av de bedre leverandørene på dette punktet...

 

Som det ble sagt tidligere; noen vil alltid hate telenor uansett hva de foretar seg,- akkurat hvorfor aner jeg ikke.

Telenor er den største internett/telefon/mobil leverandøren i Norge, derfor vil det jo alltid være noen som ikke er helt fornøyd, men det er fortsatt enorme mengder der ute som er tilfredse...

 

Synes folk skal slutte å klage så inni hampen på telenor, hvis dere er misfornøyd så bytt til en annen leverandør da vel! - Trenger ikke å klage og syte her på forumet, vi gidder da for søren meg ikke å høre deres problemer :thumbdown:

Skjerp dere!

Lenke til kommentar

telenor fungerer fint til mitt bruk. det at de setter opp hastigheten gjør dem bare enda bedre :w00t:

 

ett lite minus: jævlig ustabil linje.. har full fart hele tiden. men men gjevne mellomrom detter internetten ut. for ca 1 uke siden var jeg uten internett i 2 dager. det var også alle på ca 4km avstand. vanligvis detter det bare ut ca 10 min av gangen.

Lenke til kommentar

Jeg er også ganske fornøyd med Telenor. Hybelverten min jobber i Telenor, så på hybelen har jeg en 2mbit Telenor bedrift linje. Jeg har vært fornøyd med den.

 

Den har vært nede to ganger. Den lengste nedetiden varte i 20 minutter, så det er ikke galt.

 

Ellers så stiller jo Telenor opp linja mer enn den er, for at kundene skal få den farten de betaler for. Jeg bruker IDM (internet download manager) for å laste ned store filer. På en god server ligger jeg da konstant på ca. 280kb/s.

Lenke til kommentar
Som det ble sagt tidligere; noen vil alltid hate telenor uansett hva de foretar seg,- akkurat hvorfor aner jeg ikke.

...

Det er faktisk et meget godt spørsmål!

Telenor har en rekke fordeler, selv om ikke prisen er markedets beste. For meg er kundesørvis viktig, og Telenor har etter min erfaring en rask og god kundesørvis. Dessuten er iCanal et greit tilbud for alle.

Med Telenor får man også Norton Internet Security med, og det er tilbud ikke mange leverandører gir til kundene sine.

Men uansett hva Telenor gjør eller ikke gjør, vil det alltid være noen som hater de av ukjent grunn.

Som nevnt allerede her i tråden, står alle helt fritt til å velge en annen leverandør enn Telenor om man ikke er fornøyd.

Lenke til kommentar
Med Telenor får man også Norton Internet Security med, og det er tilbud ikke mange leverandører gir til kundene sine.

Tele2, Bluecom med flere gir da forskjellige AVP med i prisen.

Har såvitt kikket på iCanal med noen forsøk på og se videofilm, kvaliteten var ikke noe og skryte av for og si det pent.

Lenke til kommentar

Hovedgrunnen til at jeg misliker Telenor er vel at jeg jobber ute i nettet dems hver dag og får merke på kroppen hvor lite villige de er til å investere noen kroner i å holde kvaliteten oppe på det de leverer. Ble enda litt mer misfornøyd når jeg flytta i begynnelsen av året, jeg måtte betale 1000,- for montøravtale selv om montøren som fikk jobben var meg selv. Jobben jeg betalte 1000,- for ville beslaglagt ca 10min av min arbeidsdag om jeg regner med kjøring og besto av å plugge modemet i veggen. Angrer sårt og bittert på at jeg ikke fikk rota meg til å benytte meg av angreretten og skifte leverandør isteden. Det blir litt galt når det er billigere å skifte leverandør enn å flytte linja man har ifra før samt at man plutselig sitter der med binding igjen etter flyttinga selv om man har vært uten lenge... :thumbdown:

Endret av the_dOle
Lenke til kommentar

Vel, telenor er dyreste alternativ uansett, så hvis du ikke har interesse av å spare penger (som du kan bruke på noe annet) så er sikkert skurkebedriften bra.

Personlig bruker jeg Bluecom, har aldri hatt ustabil linje og linja har aldrivært nede. Nå har jeg også fått meg IP telefoni fra Bluecom og den har også virket helt perfekt.

Saken er vel den at på ulike steder i landet har noen problemer med linjene uansett hvem som tilbyr adsl, da kan det kanskje være lurt å snakke med naboer og liknende (les forum) for å finne ut hvem som tilbyr stabile linjer i nabolaget.

Personlig vil jeg prøve alle andre tilbydere før jeg velger telenor, dette av ren skjær prinsipp. Telenor har gjennom årrekker flådd forbrukerne. Det er vel ikke uten grunn at de har mistet rundt 150000 abonenter i 2004.

Så telenor: Glansdagene er over, dere burde ha gitt god kundebehandling og gode priser mens dere var i monopol.

 

FrodoTorpedo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...