Gå til innhold

Kjøler til MSI Neo2 s939


jovaa

Anbefalte innlegg

Ja, må ha en kjøler til dette hovedkortet. Har tenkt på en XP-90 med en påfølgende 92 mm vifte. Men vil noen av disse Zalmann kjølerne passe her? Tenker her både på selve Zalman, NorthQ og Bitspower, da i 120 mm versjonene. Er disse for store for dette kortet. Hvilke andre kjølere er STILLE og yter rimelig bra, samt passer på dette sære hovedkortet? Ingen bra kjølere som synes å passe jo...

 

Det bør kanskje nevnes at jeg har et HiS skjermkort med NV5 kjøler på.

Endret av jovaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enten eller? Ser ut til at det er kun en dimensjon som gjelder der da men. Skal man bøye festepinsa utover ved 92 mm vifter?

 

Blir enten denne eller en Thermalright XP-90. Bare så jævla synd Microplex ikke har sin 92 mm MIST vifte inne.... :(

 

Men må se om jeg får klemt på plass min XP-120 først. :p

Endret av jovaa
Lenke til kommentar

Da har jeg fått kortet, og fytti grisen. Det er KJAPT! Og stille! :D :D

 

Så med en gang at jeg ikke hadde sjanse til å trøkke på en XP-120 så den må jeg bare returnere til Microplex... Hadde en Zalman CNPS7000B-Cu liggende, og fikk satt den på med et par millimeters klaring til RAM og GPU. :D Så nå er maskina oppe, og jeg er strålende fornøyd. :) Mangler bare en fanmate nå, så er det godt som gull.

 

:turboedit: Var litt stressa da jeg skulle fjerne bakplata, for den satt godt! Lirka med 3 førerkort/kredittkort pluss flatskrujern. :) Gikk sakte men sikker. :)

Endret av jovaa
Lenke til kommentar

Har montert XP-120 nå. Og det GIKK sammen med skjermkortet! Men det var på millimeteren. Trangt!. :D

 

WOW! sier jeg bare. Denne kjøler sjukt. Med en 64 3000+ på 2.4 GHz ligger jeg på 36 grader idle, og det med halvt turtall. :D Systemtempen gikk også drastisk ned grunnet den svære MIST mista.

Endret av jovaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...