Gå til innhold

Apple 20" lcd kraftig pris reduksjon. Nå 7290 kr


msulland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utdanningsrabatten er også mulig å få via nettet.

Istadefor å gå direkte til "store" så trukker ein på utdanning under hovudmenyen,

derfrå kan du gå inn på webshopen som har med studentrabatten.

Du må "logge" på med ein godkjent utdanningsinstutusjon (for UIO er dette navnet og hovudpostnr til UIO, rekner med at dei fleste større utdanningsistitusjoner har tilsvarande registering for sine).

Lenke til kommentar

Tok en rask tur på dell for å se prisen på dems, og for meg blir faktisk apple skjermen billigere da jeg får studentrabatt.

 

Bildekvaliteten er top. Hvis du er i tvil, ta en tur til nærmeste sted hvor de har macer stående og prøv litt. Beste er å teste i virkeligheten, gjorde selv dette. Dro til apple butikken i oslo.

 

1920x1200 på 20" blir farlig lite, skal jo se hva som står der også. Og med windows sin råtne måte å behandle gui på så er oppløsningen som er nå perfekt. Fin for litt brede excel ark f.eks :)

Lenke til kommentar

Jeg gikk inn i prisguiden her på hardware.no og så at en butikk hadde skjermen til 6637 kroner. Det er jo veldig billig, men siden jeg er vant til å handle hos apple så lurer jeg på om noen er kjent med leveringstidene til den butikken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...