Gå til innhold

Får ikke opp tapte annrop + meldinger nokia 6600


Anbefalte innlegg

har hatt nokia 6600 i ett år nå ,den siste uken har tapte annrop og meldinger sluttet og vise seg i skjermen , ang medlinger kommer kun konvolutten opp i høyre hjørne for ikke meding på skjerm om att melding har kommet det samme ang tapte annrop men de ligger i loggen men er jo tung vindt og gå inn der hver gang for og skjekke ! hva kan dette være ? har telenor sim kort

håper noen kan hjelpe !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Du kan prøve å ta ut batteri og simkort,sette det igjen og starte opp igjen.Hvis ikke det hjelper så vil jeg anbefale å få sw oppdatering på den.Det får du gratis,ta med kvittering og fortell om problemmene.

For å finne ut hvem som kan ha ringt må du jo inn på logg uansett og tungvint er ikke det.Du bare holder den grønne telefonknappen lenge nede.

Endret av smoker2
Lenke til kommentar

hei jeg har prøvet og ta ut batteri og sim kort flere ganger men hjelper ikke har også prøvet ett annet sim kort men samme der så må være noe med telefonen :-( men det som er rart er att den har vært bra helt til for en uke siden ! kan det være noe innstillinger jeg har vært borti ? hvis ikke for jeg levere den for og få ny fw og håpe på att det hjelper !

Lenke til kommentar

Hei

Uansett så er det reklamasjonssak,vil da anbefale at leverer den inn til service for sw oppdatering,nå vet jeg ikke hvor du bor,har du mulighet for levere den direkte på et godkjent Nokia verksted,så er det det raskeste.Ta med kvittering.Du har ikke endret innstillinger,da det ikke er mulig

Endret av smoker2
Lenke til kommentar

har opplevd det sammen jeg også, med min 6600. Tror det kommer av programmer som ikke er ordentlig lukket/byttet vekk fra, omtrent som når et vindu i windows er gråa ut. For hvis man trykker på rød legg på tast så kommer beskjeden opp. Var væffall sånn på min

 

 

EDIT':dette var utrolig dårlig forklart ser jeg nå ..... :ermm:

Endret av bzzlink
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...