SaiMANN Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Noen som vet om jeg kan få WarCraft3 Mod til Counter-strike serveren jeg kjører Linux med?
Melfacion Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 ja, det du tenker på er AMX-mod som har flere moduler, bl.a. wc3 mod (tror jeg) regner med det er bedre å spørre på cs delen av forumet.... det står i readme hvordan du gjør det på linux og hvordan du gjør det på windows.
SaiMANN Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Ok, så jeg instalerer AMX også skal det stå noe i readme om warcraft3 mod?
objorkum Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) Det skal gå fint. Har køyrt det på eit lokalt LAN her. Metamod (legg inn adminmod) + AMX + WC3-mod-noko. Endret 25. april 2005 av objorkum
objorkum Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ok, så jeg instalerer AMX også skal det stå noe i readme om warcraft3 mod? Nei.
kyrsjo Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Vel, er indirekte relatert til linux iom. at serveren kjører på det OS'et...
ratix Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Dette handler mer om Counter-Strike enn GNU/Linux. Liker vi Counter-Strike?
phatsam Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Dette handler mer om Counter-Strike enn GNU/Linux.Liker vi Counter-Strike? Jepp, CS liker vi.
objorkum Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Nei, CS gjer at fjortissane vert idiotar alle i hop. Slik er det her i alle fall. Men ja, denne tråden er vel feil, då det ikkje har noko med *nix å gjere eigentleg. Det er same installasjonsprosedyre i Windows og *nix, berre forskjellige filendelsar på plugins (.dll - .so). Litt hjelp: Eg brukte (i rekkefølge): http://www.adminmod.org/ AMX 0.9.3 (måtte ha så gamal versjon, kan sende...) http://spacedude.games-fed.com/ Så er det berre å lese manualen og skjøne korleis ting fungerar.
Jankee Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Flyttes CS-kategorien, sidan det er CS-spørsmål og ikkje primært eit *nix-spørsmål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå