Gå til innhold

Må skifte character navn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble idag gjort oppmerksom av en av admin (eller no) at jeg ikke kunne hete CDG da det brøt med policy... Jeg spurte da om hvilke regler nicket mitt brøt uten å få noen fullgode svar, det eneste han kunne si var at det ble regnet som "rubbish" Når jeg nå går inn i WoW har han skiftet navnet mitt til et midlertig et som jeg vil si er minst like rubbish!

Spørsmålet mitt er; Noen som har noen gode forslag til navn på characteren min (human rogue) eller kan forklare meg hva som bryter policyen deres (blizzard) ved at jeg heter CDG (initialene mine)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

litt OT: sist gang jeg sjekket på de sidene kunne du bli utestengt hvis du brøt reglene :ohmy: Fint at de har slakka litt der

Endret av h3nrik
Gjest member-60584
Skrevet

dere skal spille et MMO_RPG_ også bruker dere initial nick? skjerp dere... dette er ikke CS...

Skrevet

Enig med Frank der, prøv noe annet en initial nick. Dersom du ikke kommer på noe navn, slå opp i Ringenes Herre og let, er gaske sikker på du finner et der :p

Skrevet

Please, ikke gjør slik som sykkel foreslår!!

Har sett for mange Gandolf, GGandalf osv

om fantasien er så lav at du ikke kommer på at navn, så finnes det nok av navne-generatorer på internett

Skrevet

Altså, nå var det ikke slik at alle skulle kalle seg Gandolf, Gomli og Frodis da... Men dersom du ikke har peiling på hva du kan kalle deg, så er det en fin ressurs å finne nick. Men, du bestemmer selvfølgelig selv :thumbup:

Skrevet

OT: Hvordan er det mulig å skrive dwarf feil i signaturen når du selv er dwarf? Aner du hvor mange ganger du har sett det skrevet rett i spillet og andre steder? Jeg forstår det rett og slett ikke.

Skrevet
dere skal spille et MMO_RPG_ også bruker dere initial nick? skjerp dere... dette er ikke CS...

vist man spiller på en RP server, så kan jeg være enig. men på en pvp server, så ser jeg ikke hvorfor man skal ha et "rp" nick. jeg har dårlig fantasi, who cares.

Skrevet
Enig med Frank der, prøv noe annet en initial nick. Dersom du ikke kommer på noe navn, slå opp i Ringenes Herre og let, er gaske sikker på du finner et der :p

:whistle:

Skrevet
Illegal Drugs or Activities

This category includes both clear and masked names which:

Refer to illegal drugs

Refer to illegal activities

Her har du svaret :whistle:

Skrevet

Izor har rett, du har nok brutt navnepolicyen som sier at du ikke kan ha "illegal drug activities" som hele eller en del av navnet på karakteren din.

CDG er et ganske velkjent kallenavn på kodein.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...