OscarWoHA Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 (endret) [...] om man ikke vil ha krig hele tiden, så er det jo bare å gjøre det mange her anbefaler, stikk PvE eller RP. Huff, mye mas og styr, det er jo deres egen feil at dere går PvP server, antar det er dissa som gnåler mest, så hvorfor gidder dere å hyle så fælt? Jepp. Helt enig! 5 sider med whining om PvP. Hvorfor velger dere PvP-server da? På serveren jeg spiller på (Normal-server), er det PvP 24/7, men jeg velger selv når jeg gidder. Jeg var på lvl 57 når Honor-systemet kom, og begynte å sanke kills rett som det var, men fant ut at jeg ikke orket mer, frem til lvl 60. Så derfor quester jeg frem til jeg har nådd det målet. Når jeg er klar, skriver jeg /pvp, drar til TM, XR eller andre kjente pvp-steder og begynner sankinga. Når jeg da går lei, skriver jeg nok en gang /pvp, og da vil flagget mitt forsvinne etter 5 minutter. Ganske greit. Endret 24. april 2005 av CobraM
Gjest member-60584 Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 de som spiller på PvP server men som ikke hører hjemme har sikkert kompiser som spiller der og de vil gjerne spille de. noen ganger sku jeg ønske jeg spilte på PvE og andre ganger ikke. men sånn generelt er jeg glad for at jeg er på PvP server. er litt vilt for tida siden folk er så forbanna newb og fatter ikke kordan honor systemet funker... 40manns raid for å ganke en om gangen.. GL HF sier nu jeg... "OMFG jeg har 1500 HK !!one1!!12!!two" når det blir oppdatert med contribution points så kommer mange til å tenke "wtf?! hvorfor har jeg så lite i forhold til kills?!" som blizz sier så er HK bare "a fun thing to keep track off" 5manns party > raid når det kommer til contribution points..
clown Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 de som spiller på PvP server men som ikke hører hjemme har sikkert kompiser som spiller der og de vil gjerne spille de. noen ganger sku jeg ønske jeg spilte på PvE og andre ganger ikke. men sånn generelt er jeg glad for at jeg er på PvP server. er litt vilt for tida siden folk er så forbanna newb og fatter ikke kordan honor systemet funker... 40manns raid for å ganke en om gangen.. GL HF sier nu jeg... "OMFG jeg har 1500 HK !!one1!!12!!two" når det blir oppdatert med contribution points så kommer mange til å tenke "wtf?! hvorfor har jeg så lite i forhold til kills?!" som blizz sier så er HK bare "a fun thing to keep track off" 5manns party > raid når det kommer til contribution points.. Dere som leser startposten min må jo se det i sammenheng. Jeg digger PVP, og ville aldri vært på en PVE server. Men problemmet ligger i at det er en 50 vs 4 Policy... Å campe FP`r for å farme honorpoints er da ikke honor. Systemet skulle vært prøvd ut mye lenger i USA før vi implementerte det her. Tenk på dem som starter character på en highpop PVP server nå.... , de er jo smågodt for alle sammen. Et tips til dere som er i samme dilemma som meg... finn deg en liten gruppe rundt samme level, og stikk til avsides plasser, gjerne øyer der du kan grinde. Eller bare farm instancer. Sorrowhill, Felwood og generelt alle pleagulands er det umulig å grinde...
syff Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 (endret) Var jo rimelig grei den ideen til en eller annen kar: Man får dishonour pts om man dreper folk som er grå, men bare hvis man selv angriper først. Hvis de angriper først, kan man altså "lovlig" slakte dem ned; altså uten å få dishonour. Dette kan i grunn løse -full krig- problemet, for slik som det er nå, så slakter alle alle. Uansett level. For hvis lvl 60 folk, bare for å ta et eksempel, ser en som er grå for seg nå, så dreper de dem ca. uten å nøle; de får jo ikke dishonour. Kort oppsummert: - Dishonour om man dreper grey folk. - Men dette bare om man selv angriper først. Edit: samtidig som at folk etterhvert finner ut at det er contributionpoints som teller, ikke antall kills. Endret 24. april 2005 av syff
FFX Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Når jeg er i raid så driver jeg og dotter som bare faen, skal jeg da få dishonor point hvis jeg klarer å dotte en liten lvl 38 kar som løper rundt?
syff Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 (endret) For alt jeg care, ja. Tviler på at majoriteten i et raid er på rundt lvl 38, da det først er i high-levels, etter min erfaring, at raid begynner å bli et aktuellt tema. Så selv om du dotter en 38 kar, så bør ikke det ha store negative konsekvenser for din totale sum av honourpts.. Edit: eventuelt hadde det fungert dugelig om at dette med dishonorpts ikke eksisterte i typiske raidområder, som SS - TM, osv.. Endret 24. april 2005 av syff
Amon Amarth Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg syntes dette blir for teit, folk må slutte å whine... Hele gjengen høres ut som en haug med 14'iser... ikke bra Kanskje folk bare burde vente litt og se hvordan det blir?... Spill på en annen server i ca 1-2 og en halv uke.. så kanskje det har dempet seg litt....
syff Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg syntes dette blir for teit, folk må slutte å whine... Hele gjengen høres ut som en haug med 14'iser... ikke bra Kanskje folk bare burde vente litt og se hvordan det blir?... Spill på en annen server i ca 1-2 og en halv uke.. så kanskje det har dempet seg litt.... Bare for å være litt kritisk, så synes jeg at en person som skriver "og se" i stedet for "å se" høres mer fjorten-is "(14'is)" ut enn folk som kommer med relativt saklig kritikk om et reelt problem.
Idioteque Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Bare for å være litt kritisk, så synes jeg at en person som skriver "og se" i stedet for "å se" høres mer fjorten-is "(14'is)" ut enn folk som kommer med relativt saklig kritikk om et reelt problem. Det heter vel strengt tatt "vente litt og se," ikke "vente litt å se." Hadde "se" stått alene, så hadde det vært "å se."
smetho Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg syntes dette blir for teit, folk må slutte å whine... Hele gjengen høres ut som en haug med 14'iser... ikke bra Kanskje folk bare burde vente litt og se hvordan det blir?... Spill på en annen server i ca 1-2 og en halv uke.. så kanskje det har dempet seg litt.... Bare for å være litt kritisk, så synes jeg at en person som skriver "og se" i stedet for "å se" høres mer fjorten-is "(14'is)" ut enn folk som kommer med relativt saklig kritikk om et reelt problem. Nå skal en ha OG mellom to verb Så der bomma du nok (om jeg forstod det du kritiserte riktig da....hvis ikke bomma jeg ) Uansett, dishonorable points vil nok i mange tilfeller komme gjennom feiltagelser. Men dette blir en relativt liten del for de fleste slik at det nok uansett ikke vil påvirke noe særlig (når de faktisk skal bruke dishonor-points til noe fornuftig da)
Thsan Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg er nå lvl 57 mage på deathwing, vil ikke si at mye har forandra seg. Bortsett fra at Hilsbarad har blitt en evig battlefield, har vært raids der helt siden fredagen. HAr blitt ganka endel ganger, men det blei jeg før også. Er ikke så vanskelig å queste alene. Tar bare litt lenger tid, og vis jeg blir campa kommer det 60 folk fra guilden og hjelper Men nå er det slutt på questing utenfor instances, bare Brd, Lbrs, Strat som gjelder. Må opp en lvl eller 2 for de andre. Ps. Guilden var I MC igår, en pala fikk et epiq pala belte
uberhunter Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg er level 56 priest nå og har ingen problem med levling, bare hold dere i instances, slik som meg. Holder meg for det meste i BRD, og hvis jeg er heldig finner jeg meg strat/scholo/brs gruppe, inne der er det ingen ganking vet du Dessuten så har jeg nesten ikke vært utenfor instances siden level 45, instance for teh win Men jeg har jo merka at utenfor instance så er det krig for fullt, jeg går aldri alene så hver gang vi møter noen alliance så dreper vi dem. Har bare 101 honor kill til nå da, så jeg er ikke så veldig PvP aktiv..
superreven Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Hvilke NPCer er det egentlig vi får honor points for? Forstått det slik at du ikke får fra vakter, ikke fra questgivers. ikke fra wind masters og ikke fra non-pvp NPCs..
and91 Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 faen da er ikke så ille. på lørda hadde jeg 117 xp og var lvl 45 nå ble jeg nettopp lvl 47
AntatraCK Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Hvilke NPCer er det egentlig vi får honor points for? Forstått det slik at du ikke får fra vakter, ikke fra questgivers. ikke fra wind masters og ikke fra non-pvp NPCs.. De har tatt bort det å få honor for vanlige NPCer, bare kongen eller noen av de høyeste folka du får honor for. Det jeg tror kunne hjulpet på gankinga er at disshonor points hadde vært mer inne i bildet. Slik det er nå, kommer lvl 60 folk til STV og ganker ALT, de tar alle uansett om de får honor eller ikke. Hadde de fått disshonor som gjorde at de sank i rank, da hadde de nok holdt sverdet tilbake tenker jeg. sikkert noen som har sagt dette, men jeg gadd ikke lese alt her
chokke Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 blah, jeg fikk dishonor!!! drepte en lvl 17 npc når jeg var lvl 26
zbegra Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Honorsystemet er noe av det beste som kunne ha skjedd PVE-serverne... fordi før når man skrev /PVP så var det ingen å sloss mot.. Nå får man sloss når man selv føler for det og deretter gå tilbake til questing når man er lei. Suksess på PVE, ikke fullt så stor suksess på PVP. De kunne jo endre honorsystemet på pvp server for å tilpasse det til ganking osv, men på PVE servere er det ikke noe direkte behov for det. I ogmed at hvis man blir corpsecampa kan man skrive /pvp som spøkelse og deretter vente 5 minutter på at pvp skal gå av... deretter kan man ressurecte og geipe tunge til fienden før man drar hjem å quester.
oophus_3do Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Syns det går fint jeg... Er Ne Rogue lvl34 så blir da ganket i ny og ne.. Men jeg joinet en PvP server så det er bare litt av spenningen. Må ta noen omveier engang i bland for å komme unda skumle high lvl horde.. Questing går også greit.. Ta med folk fra guild og du kan "power-queste" litt. Da er man også ganske sikker på å ikke bli "ganket" Blir for mye sutring og mas på dere... F*** heller, _join_ en PvE eller RP server.. og slutt å sutre! Eller slutt å spill i det hele tatt... Er vell dere som "forsøpler" general chat inne på gamet der også! 14'is tendenser.. slutt med det. Hvilket forhold er det Alliance:Horde på din server? Vi på BB har fler Horde en Alliance så har ingen ting med det å gjøre.. Dvs, det var slik sist gang jeg sjekket.. men er omtrent 50-50.
Gjest member-60584 Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Kort oppsummert: - Dishonour om man dreper grey folk. - Men dette bare om man selv angriper først. dette vil ikke funke... Mages kan ikke AoE fordi de kan drepe low lvls og få dishonor om du og din gruppe(bare 60s) møter på en liten gruppe med noen 60s og noen greys.. så kan du ikke angripe greys før de angriper deg... ganske teit...
chokke Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 jeg fikk dishonor for å drepe en grå npc i ashenvale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå