Gå til innhold

Onyxia drept på Ravencrest av Axemen og Tempest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etterhvert så flyr onyxia opp, så bare mages og hunterne står å skyter, ossen spells bruker magen`e da? er det frostbolt? vist de bruker frostbolt hvorfor bruker de ikke da firebolt som gjør mer dmg.

Genial film

Jeg kan tenke meg at det kommer "resist" når du bruker flamme mot en som bokstavelig talt lever i lava :)

Dere blir sikkert sure nå, men jeg trodde Axemen var et ganske stort guild med mange medlemmer, så jeg syns det er litt merkelig at dere tar med et annet guild i stedet for å prøve alene.

Strategien for Onyxia er lekket, den største prestasjon er å ha 40 x lvl 60 guildmembers online samtidig som man har et par timer til rådighet, noe dere ikke klarte.

Ashes på Emerald Dream drepte Onyxia for et par dager siden med 31 spillere. Mortalis drepte Azuregos med 25 spillere på samme server.

Det er en liten ting med at folk kanskje ikke har giddi skaffe seg nøkler? :)

"Strategien er lekket" - Vi hadde ingen forkunnskaper, prøvde 6 runs og fullførte på det siste. I løpet av denne tiden lærte vi oss hvordan hun oppførte seg, og fant ut hvordan vi skulle ta henne. Var også første gang noen av oss prøvde på onyxia. Folk får det til å høres så lett ut. Onyxia er ez, er jo howto hvordan å ta henne. MC er jo uberlett, bare til å sende 40 aper ned for å ta alt.

Om virkeligheten hadde vært slik hadde det vel gått randomteams for å ta Ragnaros hver dag.

Endret av DeeTee

Faktum er jo at Onyxia ble nerfet etter patchen, kan quote det som ashes skrev etter å ha drept henne.

We had little tactics set, 31 players and it was late. What were our odds? I mean really? Before i go and yell how great we are in Ashes and how no one can beat us I'd like to say: F*** Blizz for nerfing her! I want to fight the old version because this one was too damn easy. Just a matter of time before pickup groups will kill her. I guess that's their whole idea, to let everyone be able to kill her. Not just the top guilds. Fun for them and sux for us.
Faktum er jo at Onyxia ble nerfet etter patchen, kan quote det som ashes skrev etter å ha drept henne.

Nå høres denne Ashes ut som en virkelig sutrekopp, fordi det kanskje nå går ann å drepe dragen som om man ikke er med i L33T-guildet hans. Stakkars fjott.

Øystein

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...