Gå til innhold

Gjør DU hva som helst?


mushi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har mild klaustrofobi, men ellers ingen fobier. Jeg er ikke redd for noe man ikke burde være redd for (pittesmå dyr, høyder, osv)

Du mener at små rom er en mer berettiga grunn til føle angst enn det høyder og småkryp er...? Ikke det at jeg ikke har forståelse for din klaus, men syns ikke du skal kimse av andre fobier heller ;)

Jeg beklager formuleringen, jeg er klar over at min egen milde klaustrofobi er like tåpelig som andre fobier (noe alle fobier er).

Lenke til kommentar

Mitt største fobi er å være i en u-båt på hundre meters dyp mens det plutselig går hull. Det innebærer riktignok døden, så jeg ville ikke gjort det for noenting overhodet.

 

Jeg kommer ikke på noen spesielle fobier. Edderkopper og veps har jeg ingenting spesielt i mot; begge deler frakter jeg varsomt ut om de skulle ha forvillet seg inn i mitt hus. Klaustrofobi har jeg ikke.

 

Å drite seg ut foran folkemengder er jeg ganske god til. Det går litt inn på meg minuttene etter, men jeg er ganske flink til å bare ignorere det utover i livet. Det er veldig betryggende at folk flest glemmer en idiot på scenen ganske fort.

 

Uansett:

Jeg ville gjort ganske mye for drømmedama. Bo en måned i et tre eller noe sånt. Og, ja, det var en som nevnte technomusikk. Trance synes jeg er enda verre. Så, å bo i et isolert rom i én uke med loff og vann -- med to store høytalere som pøser Armin van Buuren på sitt verste ut. Kontinuerlig. Vet ikke hva jeg skulle hatt for å gå med på noe sånt.

Lenke til kommentar
Ingen fobier, dessverre/heldigvis. Hadde jeg hatt det, tror jeg ikke jeg hadde hatt noe problem med å være med på et slikt program.

 

Det er jo strengt talt ikke verre enn å hoppe i det, og komme ut som en sterkere person.

Joda, det er vel greit å si det for en som ikke har fobier ;) Men jeg står fortsatt fast på at jeg aldri i livet ville latt meg senke ned i et badekar med edderkopper eller lignende. Ikke for hele formuen til Bill Gates hadde jeg gjort det. Som du skjønner så er det ikke her snakk om bare et prinsipp ;)

Lenke til kommentar

Satt og disukterte det for ikke lenge siden. Har ekstremt fobi for slanger. Takler ikke se dem på tv eller bøker engang, så å "møte" en, hadde gjort til at jeg hadde løpt som F***. Ellers har jeg også ganske ekstrem høydeskrekk. Alt av stiger er ikke noe for meg for å si det sånn.

 

Men slanger er noe av det verste jeg vet, og kommer nok aldri til å ta på en slange for noen noengang. Men skal sies at om en bekjent ligger for døden og det jeg gjør er å ta på en slange så blir saken noe annet.

Lenke til kommentar

jeg synes det er et veldig vanskelig spørsmål, for jeg vet ikke hva jeg er redd for. edderkopper, mark, slanger, kryp høyder, vann... det bryr meg ikke, moro å dykke, eddekopper og andre kryp er morsomme å se på, de gjør så mange rare ting.. høyder får det til å kile litt i magen, men det er bare godt.. vil gjerne hoppe i fallskjerm.. jeg har prøvd mange ganger å finne noe jeg redd for, det må være at jeg mister noe nedi et hull i skogen som jeg av en eller annen grunn ikke kan forlate, så jeg må stikke hånda nedi der og jeg vet ikke hva som er nedi der.. kanskje en giftig slange, en ildsint grevling eller noe annen farlige greier, men det går jo ikke reprodusere for meg, de ville jo ikke latt meg miste ei hånd eller en finger eller daue på tv.

 

Men jeg tror jeg hadde gjort hva som helst for å oppfylle dama's største drøm, samme hva den drømmen hadde vært, unntatt å amputere kroppsdeler.

Lenke til kommentar
Si at du er blitt plukket ut til "jeg gjør hva som helst", Hva er din store drøm?

Hva er din største fobi? og ville du gjort det for "dama/typen" din? (lat som vis du ikke har).

Min store drøm er å bli en suksessfull forfatter.

 

Jeg er dritredd for hester og går omveier som kanskje tar et kvarter lengre bare for å slippe unna dem - møter jeg på dem friker jeg helt ut; men kunne faktisk satt meg på en hest for typens skyld.

Lenke til kommentar
Dette høres kanskje ikke helt seriøst ut, men jeg er utrolig redd for å miste håret. Jeg har opptil flere ganger hatt mareritt om at jeg våkner opp uten hår.

Er jo mange løsninger på det problemet, så det er vel ikke noen krise det.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Litt vannskrekk. Liker meg ikke på dypet. Og hadde blitt livredd om jeg kunne se noe stort som svømte under meg. Har spesielt en frykt for mørkt eller grumsete vann. Å måtte bade i vann der jeg ikke kunne se noe særlig hadde vært ille.. For å få meg til å få hjerteinfarkt hadde det bare vært å hive nedi noen svære fisk som jeg kunne innbille meg var hai e.l.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker vel at mange av mine ideer til spill o.l kunne blitt gjennomført

og to ideer til Invision Power Systems,

men det beste hadde vel faktisk å få lov å styre bak i kulissene i et eller annet film/tv studio.

 

Fobien min må vel være at jeg er mørkredd,

og jeg går bestandig i god avstand til et hushjørne, både dag og natt :blush: .

 

edit: Og alle slags småkryp egentlig. (Bier, maur, biller, alt mulig sånt)

Forresten har mamma fortalt at når jeg var liten (rundt 3 år) så gikk "brannalarmen" hver gang jeg så en flue :!: !

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...