Gå til innhold

Flere lys til å se hdd'ene loader?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg skal modde kabinettet mitt og har tenkt å sette på flere LED's som viser at HDD'ene

jobber, men for å se det så må man jo koble LED'n til hovedkortet.

Finner det enten noen PCI kort som gjør at man kan koble til LED's som gjør at man kan se HDD'ene jobbe.

 

Mvh. SacrefiZer :cool:

 

Edit: Skriveleif

Endret av SacrefiZer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Glisevask: Tror nok han mener det lyset som indikerer at harddisken(e) jobber. Man ser de somregel fra utsiden av kabinettet. Tror ikke han mente at han skulle skjære et vindu i HDD'en, for så å sette inn LED-belysning. :p

 

EDIT: Har ikke svar på spørsmålet ditt:P

Endret av dD.
Lenke til kommentar
@Glisevask: Tror nok han mener det lyset som indikerer at harddisken(e) jobber. Man ser de somregel fra utsiden av kabinettet. Tror ikke han mente at han skulle skjære et vindu i HDD'en, for så å sette inn LED-belysning. :p

 

EDIT: Har ikke svar på spørsmålet ditt:P

Nei, det har du rett i! :p Kanskje jeg har dysleksi? :ohmy:

 

Til trådstarter: Den LEDn kan du bytte, men du må nok sette på en motstand!

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller har ikke alle helt forstått hva han mener her....?

 

Tror ihvertfall selv jeg skjønte hva han mente, har 4 disker internt selv, og kunne tenkt meg det samme.... såvidt jeg kan se, går ledningene til LEDen foran på hovedkortet, sannsynligvis siden idekontrolleren er integrert i hovedkortet. gudene vet hvor man skulle fått lurt seg innpå for å "se" aktiviteten da gitt, spes siden jeg har en salig blanding av ide og sata disker....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...