MysticoN Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Sørem og, du skulle ha skyndet deg og trykt "Inspect". er ikke noe morro å se... det de bruker heter GMrobe, GMboot osv... Can only be used by GM.. ingen stats osv... vertfall ikke som jeg kunne se...
MindTooth Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Sørem og, du skulle ha skyndet deg og trykt "Inspect". Kan aldri vite hva GM's labber rundt med av uber items Hadde vært kult!
MindTooth Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Sørem og, du skulle ha skyndet deg og trykt "Inspect". er ikke noe morro å se... det de bruker heter GMrobe, GMboot osv... Can only be used by GM.. ingen stats osv... vertfall ikke som jeg kunne se... Damn!
JoeDohn Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Kan ikke alle gjøre slik da hvis de logger ut? Nei da sitter du vel ned.. men det så ut som en ferdig animasjon, og den var ganske imponerende også Jeg blir imponert av lite kanskje men.. Prøv å løpe bortover for så å lukke WoW-klienten (hvis du kjører windowed, da) og få en som så det til å beskrive det for deg. Du får akkurat den samme beskrivelsen.
akristina92 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 (endret) Tror jeg og en venn såg en GM som kødda seg her om dagen.. Vi var i auberdine og kødda oss, plutselig kom det nonen i lvl 18 og angrep oss, så skulle vi ta han, da.. Men da døde plutselig vennen min, og så disconnecta han.. EDIT: Bilde Endret 21. april 2005 av DiskSpace10GB
John Keats Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 (endret) GM spawna hos meg også men det var uoppfordra.. se screen.. Edit: 300 posts!! Endret 21. april 2005 av Smeagoldfish
MindTooth Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Se på teksten. Hva er det som er det store mysteriet? Me stupid
nåvi Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Kan ikke alle gjøre slik da hvis de logger ut? Nei da sitter du vel ned.. men det så ut som en ferdig animasjon, og den var ganske imponerende også Jeg blir imponert av lite kanskje men.. Prøv å løpe bortover for så å lukke WoW-klienten (hvis du kjører windowed, da) og få en som så det til å beskrive det for deg. Du får akkurat den samme beskrivelsen. Kanskje om du er i en av de tre store byene, evnt på et inn. I resten av verden tar det 20 sekunder før du blir logget ut samme hvor fort du lukker ned klienten din.
Ildflue Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Jeg har kjørt priv. server for å teste dette. Det funker med det som blir beskrevet om at man går bortover og forsvinner. Det er en teleport command. Han teleporterte seg sikkert til den hemmelige GM byen NB! Jeg har kjøpt WoW og alt det der. Priv server er bare på LAN uten nett og for å teste ut ting
Licht Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Tenker med gru tilbake på GM-ene i Ragnarok Online, argh... De var stort sett greie karer, men av og til fant de på noen helt syke ting, som å spawne PvMs (kanskje det samme som lvl 60 elites eller noe, bortsett fra at en skikkelig PvM i RO er klin umulig å drepe uten at veldig mange folk prøver sammen - Arc Angeling, noen?) midt i de store byene... Og i de store byene er det alltid smekkfullt av merchants med boder (players som har en merchant), som da blir slaktet i hopetall. Selvsagt er dette kjempemoro for høy-level folk, som sanker sammen guildet og slakter i vei, mens alle lowbiene ligger strødd sammen med merchantene.. En "GM-rampage" slår et Dead Branch-party any day of the week.. Synes de kunne gjort noe sånt i WoW også, litt i stil med End of Beta. Men, morsomt bilde, ja :3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå