royale Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Jeg var i stranglethorn-vale igår og skulle gjøre et vanskelig quest. Jeg slengte på med "LFG" i LFG channelen. To stykker svarte, 43 Shaman og 46 Mage. Vi møttes utenfor Gurubahsi Arenan og gikk videre til naga øya(naga øya?). Da vi kom opp til toppen møtte vi 2 alliance playere som sloss mot 2 nagas(lvl 44 naga explorer). Alliance folka var Rogue 42 og Priest 43. De hadde lite liv igjen og mine party medlemmer angrep alliance playern'e. Jeg hater å bli ganka så jeg gadd ikke å angripe med dem, så jeg angrep naganene. Party medlemmen mine ble slaktet. Alliance playern'e kom bort til meg og takket meg. jeg ble kicka fra partyet . Så jeg pekte på bossen, /point, og charga. Alliance playern'e kom løpene bort og hjalp meg. Jeg tokk bossen og fikk det jeg var ute etter. Så dro jeg til Grom'Gol og leverte questet. Jeg har en regle, "Ikke angrip andre før de angriper deg".
anon12234 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 (endret) Hvorfor spille på PvP server hvis du ikke vill drepe andre players? Jeg har en regle, "Alle alliance fortjener å brenne, drep alle uansett lvl" Endret 20. april 2005 av Henrik2k
purpledonkey Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 (endret) Jeg var i stranglethorn-vale igår og skulle gjøre et vanskelig quest. Jeg slengte på med "LFG" i LFG channelen. To stykker svarte, 43 Shaman og 46 Mage. Vi møttes utenfor Gurubahsi Arenan og gikk videre til naga øya(naga øya?). Da vi kom opp til toppen møtte vi 2 alliance playere som sloss mot 2 nagas(lvl 44 naga explorer). Alliance folka var Rogue 42 og Priest 43. De hadde lite liv igjen og mine party medlemmer angrep alliance playern'e. Jeg hater å bli ganka så jeg gadd ikke å angripe med dem, så jeg angrep naganene. Party medlemmen mine ble slaktet. Alliance playern'e kom bort til meg og takket meg. jeg ble kicka fra partyet . Så jeg pekte på bossen, /point, og charga. Alliance playern'e kom løpene bort og hjalp meg. Jeg tokk bossen og fikk det jeg var ute etter. Så dro jeg til Grom'Gol og leverte questet. Jeg har en regle, "Ikke angrip andre før de angriper deg". haha kjipt å angripe folk med lite hp/mana ja. gjør det bare hvis jeg vet de eller guilden dems er gankers etc Edit: men med honor-systemet blir det nok andre boller er jeg redd Endret 20. april 2005 av purpledonkey
Radhoo Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Jeg hadde iallefall kicka deg rett ut av gruppa hvis dette hadde skjedd. Selv om du ikke liker ganking så hjelper du iallefall ikke fienden mot de som er i ditt party. Herregud... Velg PvE da.
FJERNET111 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Synes selv ganking er latterlig, men dette her var jo strengt tatt veldig på grensen. Helt normalt å angripe folk +-5 lvler. Og uansett hvis jeg er i en gruppe så kommer gruppemedlemmene først, har ikke noe å si om de angriper, jeg lar ikke de dø.
Potetdamen Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 (endret) Jeg var i stranglethorn-vale igår og skulle gjøre et vanskelig quest. Jeg slengte på med "LFG" i LFG channelen. To stykker svarte, 43 Shaman og 46 Mage. Vi møttes utenfor Gurubahsi Arenan og gikk videre til naga øya(naga øya?). Da vi kom opp til toppen møtte vi 2 alliance playere som sloss mot 2 nagas(lvl 44 naga explorer). Alliance folka var Rogue 42 og Priest 43. De hadde lite liv igjen og mine party medlemmer angrep alliance playern'e. Jeg hater å bli ganka så jeg gadd ikke å angripe med dem, så jeg angrep naganene. Party medlemmen mine ble slaktet. Alliance playern'e kom bort til meg og takket meg. jeg ble kicka fra partyet . Så jeg pekte på bossen, /point, og charga. Alliance playern'e kom løpene bort og hjalp meg. Jeg tokk bossen og fikk det jeg var ute etter. Så dro jeg til Grom'Gol og leverte questet. Jeg har en regle, "Ikke angrip andre før de angriper deg". haha kjipt å angripe folk med lite hp/mana ja. gjør det bare hvis jeg vet de eller guilden dems er gankers etc Edit: men med honor-systemet blir det nok andre boller er jeg redd tror det blir litt for mye boller da ja Endret 20. april 2005 av geedoo
darkness| Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Det er egentlig litt dilemma det du beskriver, men jeg stiller meg på din side. Jeg dreper ikke folk som har lite igjen i helse hvis ikke jeg har vært i fight med de før. Skjønner ikke hva poenget er med å skyte en som allerede ligger nede. Og btw. Jeg har brukt reportknappen, men det var til den utrolig umodne idiotiske posten med altfor store bokstaver.
Jan Åge Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Vet dere hva? Det er dere gankere som fortjener å brenne! Ja, jeg spiller på PvP server, men har da litt ære i behold. Går ikke rundt å ganker lowbies for fun. Pick on someone your own size. Men til trådstarter: Jeg ville nok hjulpet mine party medlemmer i det tilfelle, spesielt siden de slet og døde.
Lacim Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 carebearalert @ ewok. Rent RP-messig er du en skam.
Mith Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Jeg foreslår en "Offisielle: Arghh-jeg-blir-drept-på-PvP-servere-jamre-tråd" Begynner å bli lei av at folk suttrer på ganking. Deal with it.
Radhoo Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Ettersom noen andre på den andre "Ganking er så feigt"-tråden sa at dette var krig, så hadde du blitt skutt på stedet hvis du lot dine medsoldater dø pga at dere angrep fiender med dårligere utstyr. Dette er jo et klassisk-eksempel på at vedkommende har valgt feil server. Og nei, det argumentet holder i massevis i denne situasjonen.
Radhoo Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Jeg foreslår en "Offisielle: Arghh-jeg-blir-drept-på-PvP-servere-jamre-tråd" Begynner å bli lei av at folk suttrer på ganking. Deal with it. Helt enig. Få opp en tråd noen...
Gjest member-60584 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 det er PvP server.. man dreper horde, man dreper alliance... jeg ganker stortsett bare KOS folk... alle hvis jeg ikke har noe bedre å ta meg til. leter vanligvis etter fair fights(full HP/MP og begge lvl60). det funker dårlig.. siden hver eneste horde jeg angriper får hjelp... jeg hjelper ALDRI alliance folk hvis de blir angrepe og det er en fair 1on1 fight(starta med full HP/MP og lik lvl).(en alliance starta å whine til meg om det. jeg bare stfu det var en fair fight.) dere som er på PvP servere.. hver grei og aldri hjelp noen i en 1on1 fight som starta fair.. er bare folk som er ute etter en fair fight om de sku dø eller ikke...
chil Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 (endret) heregud, spiller ikke WOW å vet ikke åssen folk der oppfører seg, men å ikke hjelpe sine egene hadde i alle fall ødelagt ryktet ditt i eq. Man skal jo ALLTID gjøre alt for gruppa si! jo mer jeg leser om wow jo mer får jeg intrykk at 80% av spillerene er under 15år Endret 20. april 2005 av chil
Mith Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 (endret) heregud, spiller ikke WOW å vet ikke åssen folk der oppfører seg, men å ikke hjelpe sine egene hadde i alle fall ødelagt ryktet ditt i eq. Enig, slik er det i wow også. Kan tenke meg at trådstarter er på ignore lista til begge han partya med og guildene deres.... Jeg hadde hvertfall /ignore på han og sagt fra til guilden om at han er en elendig lagspiller. Det at du i tillegg tok i mot hjelp av alliance for å gjøre questen gjør ikke saken bedre. Det å la andre horde spiller dø, når du kunne ha redda dem, er like ille som å ninja loote, om ikke værre, i mine øyne. Endret 20. april 2005 av Mith
Zindre- Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 carebearalert @ ewok. Rent RP-messig er du en skam. Og hvis han RP'er forræder er han utrolig flink. Poenget ditt?
royale Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Jeg angriper kun de som angriper meg! Jeg kunne sikkert ha hjulpet de på partyet mitt, men NEI! det gjorde jeg ikke, så synd for dem!. Fikk jo hjelp av alliance også da.
chil Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 (endret) det er PvP server.. man dreper horde, man dreper alliance... jeg ganker stortsett bare KOS folk... alle hvis jeg ikke har noe bedre å ta meg til. leter vanligvis etter fair fights(full HP/MP og begge lvl60). det funker dårlig.. siden hver eneste horde jeg angriper får hjelp... jeg hjelper ALDRI alliance folk hvis de blir angrepe og det er en fair 1on1 fight(starta med full HP/MP og lik lvl).(en alliance starta å whine til meg om det. jeg bare stfu det var en fair fight.) dere som er på PvP servere.. hver grei og aldri hjelp noen i en 1on1 fight som starta fair.. er bare folk som er ute etter en fair fight om de sku dø eller ikke... Det er jeg uenig i, men nok en gang er jeg kanskje ikke rette til å utale meg siden jeg ikke spiller wow, så må bare dra inn eq siden jeg regner det som nesten samme sak. I eq på pvp serverene kan man drepe andre spillere i 77 av 80 zoner. Å hvis man ser en lag kamerat som sloss mot en fiende hjelper man alltid, men i eq får det kanskje større konsekvenser å dø enn i WOW. Man mister alle pengane man har på seg(dvs fienden kan ta dem)+ at man mister XP. MEN i de 3 zonane som det IKKE går ann og PVPe så har man Arenaer der ONE on ONE kamer foregår, å der blander man seg ikke inn. Hvis man dør i en arena mister man ikke penger eller XP. Jeg synes dette systemet er meget bra. Å håper at eq2 snart får PVP Dette blir jo veldig off topic siden det ikke er samme spillet, men uansett så synes jeg det er en forklaring på hvordan PVP bør fåregå Endret 20. april 2005 av chil
asad Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 haha. ^^ bra gjort å velge PvP da gutt. Jeg dreper horde av og til, spørs åssen humør jeg er i. I 2 uker har jeg vært i "gank hver eneste skitne horde jeg ser " humør. Men de siste dagene har jeg vært slapp. Fokuserer mest på de jeg har på KoS lista mi. ( Darkmind, Azia, og fuckings Sag ( forbanna drittunge ) ) skal jeg ganke så lenge jeg spiller wow. ) Altså, liker du ikke ganking, velg PvE.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå