neo73 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 (endret) jeg har akkurat blitt medlem så jeg har ikke følgt med i diskusjonen om bia så jeg lurte på om noen vet om det kommer en toer av spillet *Emnetittel endret til noe mer beskrivende* Endret 19. mai 2005 av psilocybe
RogueFreak Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 (endret) Mest trolig ja. Dette er å finne i UBI's E3 lineup: Two additional Ubisoft titles will be shown behind closed doors: Brothers in Arms Road to Hill 30™: New Chapter (working title) [PC, Xbox]: Gearbox Software’s stunning follow up to what is already considered the best World War II military action game. Myst® V: End of Ages [PC]: Resolve unanswered questions in the breathtaking finale to the epic journey. Står oppført hos tothegame med foreløpig antatt release i Q4 2005. Endret 20. april 2005 av RogueFreak
Hr. Jenssen Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Det der er ikke 2'ern, men utvidelsen til 1'ern, som blant annet skal handle om Market Garden (om noen har sett Band Of Brothers eller A bridge Too Far, så vet de hva "Operasjon Market Garden" gikk ut på).
RogueFreak Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 [iC' date=20/04/2005 : 12:38] om noen har sett Band Of Brothers eller A bridge Too Far, så vet de hva "Operasjon Market Garden" gikk ut på Eller har lest historie og vet mye om WWII
Gunfreak Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 kunne ønske de tok for seg britene i market garden, det er jo tross alt de som virkelig var i shiten under den operasionen, 8000 briter drept eller tatt til fange.. av 10 000...
MKej Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Gleder Meg Synes at BIA er det beste krigs spillet fra andre verdenskrig Det jeg håper på i oppfølgeren er: at det spillet er litt lenger, mer utforsknigns muligheter(at man kan gå inn i alle husene),forsettelse fra 1`ern, historiske slag (stalingrad,omaha beach,innryket til berlin osv), mer blod og kroppsdeler som blir sprengt av , Trur dere at spillet kommer i år
Gjest Slettet+127836 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Så du vil ha med slaget om stalingrad, i oppfølgeren? da blir det ikke lineært i hvertfall.. og ei heller sett fra vår alles kjære sgt baker's synspunkt :S
Hr. Jenssen Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Det er jo ikke en oppfølger!! Det er en utvidelse, som blant annet tar for seg Market Garden. Og tenker du litt, vil du forstå at slagene i Stalingrad er umulige å få til, siden det er om det 501 regiment spillet går ut på, og ikke Russerne.
RogueFreak Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Hehe, er det en som er morragretten her eller? Men poenget hans stemmer jo. Slaget om Stalingrad sto jo før D-Dagen, og det var ikke akkurat noen US troops som sloss i Stalingrad. Jeg synes evt. ekspansjoner og oppfølgere til BiA bør (løselig) følge historien i Band of Brothers.
MKej Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Hehe, er det en som er morragretten her eller? Men poenget hans stemmer jo. Slaget om Stalingrad sto jo før D-Dagen, og det var ikke akkurat noen US troops som sloss i Stalingrad. Jeg synes evt. ekspansjoner og oppfølgere til BiA bør (løselig) følge historien i Band of Brothers. Okey sorry Søvnet vist av i en av historie timene på skolen
MKej Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Det nye BIA spillet heter: Brothers in Arms: Earned in Blood mer info her: http://pc.ign.com/articles/615/615890p1.html
Hr. Jenssen Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 (endret) "Earned In Blood"? Vel, originalt er det, det skal de ha. Likte dette med COOP. Den eneste, men "geniale" modusen som finnes nå synes jeg egentlig bare er kjedelig. Fint å høre at det kommer mer støff til MP. Men dette med hsitorien synes jeg hørtes meget grått ut; "Starting from Carentan, Hartsock will eventually help secure the entire Normandy region for the bulk of the Allied invasion force in western Europe." Boooooooooooring. Det blir visst ingen ting nytt i historie-sammenhengen i allefall. Satser på litt mer inovativt gameplay, da. Endret 18. mai 2005 av MeTa][iC
FenrisC0de Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Brothers in Arms er et bra spill, mye bedre enn de fleste, hvis ikke alle andre WW2 spill fra nyere tid. Men jeg syntes det mangler en del ting. Jeg Syntes ikke det er så realistisk som det er gitt ut for å være. Spilleren blir "skjermet" fra krigens vold ved feks at det ikke er noen form for skudd sår eller merker på soldatene man dreper untatt når de uheldige tyskerne blir sprengt av granater osv. Og noe av det jeg gledet meg skikkelig til i BiA var at du skulle virkelig ha følelsen av å kommandere levende soldater! Soldater du ikke ville at skulle dø! Med dette forventet jeg ikke nærmest udødelige gutter som, hvis faller bare dukker opp i neste mission igjen. Ødelegger litt av spenningen... Så jeg håper oppfølgeren retter opp i del bommerter i originalen
MKej Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Her er noe Key Features om spillet: ? Next Volume of Brothers In Arms&153; - The award-winning WWII shooter returns with more of the action, story and authenticity that has critics and fans raving. ? New Single-Player Narrative - Experience authentic WWII combat as Sergeant Joe Hartsock and lead your squad beyond Carentan to liberate all of Normandy. ? New Multiplayer Missions - Taking online tactics to new heights, Brothers In Arms Earned In Blood offers more unique multiplayer missions and improved online support on PC and consoles! (Including the bundled addition of modification support for the PC). ? Skirmish Mode - Brothers In Arms Earned In Blood&153; features an all-new cooperative Skirmish mode that allows one or two players to take a tour of duty through a series of authentic and harrowing custom combat missions. ? New Weapons and Vehicles - Arm yourself with additional authentic weapons and command new vehicles like the M10 "Wolverine" Tank Destroyer. ? More Challenging and Dynamic Combat -Featuring close quarter urban environments and a new, next generation artificial intelligence system, Brothers In Arms Earned In Blood&153; promises to take authentic military action to the next level.
MKej Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Du kan bestill spillet på cdon nå http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1
zeox Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 2'ern kommer til neste år, og bruker Unreal Engine 3.0
Hr. Jenssen Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 zeOx[' date=17/09/2005 : 17:17] 2'ern kommer til neste år, og bruker Unreal Engine 3.0 Høm, jeg tror ikke det har blitt nevnt noe om enda en ny BiA. Det er nok bare denne, og den vil bruke den gamle Unreal-motoren, akkurat slik som i det først BiA.
zeox Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 [iC' date=17/09/2005 : 16:38] zeOx[' date=17/09/2005 : 17:17] 2'ern kommer til neste år, og bruker Unreal Engine 3.0 Høm, jeg tror ikke det har blitt nevnt noe om enda en ny BiA. Det er nok bare denne, og den vil bruke den gamle Unreal-motoren, akkurat slik som i det først BiA. du har helt rett i at det ikke har vært annonsert en oppfølger til BiA, men når utviklerne kjøper lisensen til UE3 som skal brukes til å lage et krigsspill om 2.verdenskrig, så er det vel ganske klart hva det blir.
Gunfreak Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 den som kommer nå er toeren, er i værtfall en stand alone..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå