Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er standard prosedyre dagen derpå?


Anbefalte innlegg

Rent hypotetisk, la oss si at en venn av meg var ute på byen i går og drakk øl. Denne vennen min fikk så med seg en ung pike hjem til seg selv(heldige mannen, denne vennen min!), og hun var fortsatt til stede da han våknet. So far, so good.

 

Problemet til vennen min, derimot, er at frøkenen ikke står opp! Nå er klokken halv tolv, og hun ligger fortsatt og sover. Hva er egentlig korrekt handlemåte, kan man vekke piken og tilby henne en kaffe, eller lar man henne sove til hun selv finner det for godt å våkne?

 

Er takknemlig for alle svar, men jeg har en mistanke om at problemet kommer til å løse seg selv om ikke så alt for lenge...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rent hypotetisk, la oss si at en venn av meg var ute på byen.......

..... men jeg har en mistanke om at problemet kommer til å løse seg selv om ikke så alt for lenge...

:!: en liten selvmotsigelse eller ?

 

Ontopic: vær gentlemann og lag sen frukost til dama og når den er ferdig så vekker "du" henne.... ;)

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Umh, det høres jo ut som en strålende idé, men siden vennen min som student ikke har verdens beste økonomi, er nudler og knekkebrød det eneste han kan by på.

 

Jaja, får flyte på sjarmen og satse på at han klarer å diske opp noe eksotisk og spennende. Knekkebrød og kaffe, nammenam...

Endret av jephque
Lenke til kommentar
Umh, det høres jo ut som en strålende idé, men siden vennen min som student ikke har verdens beste økonomi, er nudler og knekkebrød det eneste han kan by på.

 

Jaja, får flyte på sjarmen og satse på at han klarer å diske opp noe eksotisk og spennende. Knekkebrød og kaffe, nammenam...

Hva med en liten "løgn" å si at "han" har vært borte elns. og har ikke hatt tid til å handle inn ennå ? ;)

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Jeg synes at spørsmålet er litt mer: Er denne damen pen eller er det noe alà Jokke sine damer i Pondus? (Med forbehold seff, hvem er pen om morgenen?:)) Hvis hun ser ut som et juletre, vær streng og send henne ut. Er hun noe å samle på, finn alle de gode sidene dine og øs de utover henne. Lykke til. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...