Glasgrekar Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Jeg har installert CTMod og lurer på om man med dette tilleggsprogrammet kan få fram koordantene på karte? I så fall hva heter denne Modden/options i programmet? Mvh Kenneth
JRL Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 hmm, min funket med en gang. prøv å skriv "/wmi on" in game, vist ikke det funker, så kan du vel bare kopiere loc eller worldinfo mappa fra cosmos inn der, så skrive /wmi on
arlion Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 skal være fullt mulig det, men i det nye versjonen virkker det som om de har gjort noen forandringer, jeg får bare til å lage koordinater der min karakter er, ikke over alt som før, men kamerater med eldre versjoner kan fint gjøre dette, merkelig i grunn, sikkert noe jeg gjør feil. men til pøsmålt ditt, skal egentlig bare være å trykke på ett område på kartet for å lage koordinater.
Kirikiri Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Er ikke sikker på om CTMod har location / coords? Jeg bruker Telo's Infobar. Den har coords og en del annen snacks. http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=477 Kirikiri
Jan Åge Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 skal være fullt mulig det, men i det nye versjonen virkker det som om de har gjort noen forandringer, jeg får bare til å lage koordinater der min karakter er, ikke over alt som før, men kamerater med eldre versjoner kan fint gjøre dette, merkelig i grunn, sikkert noe jeg gjør feil. men til pøsmålt ditt, skal egentlig bare være å trykke på ett område på kartet for å lage koordinater. Prøv å Ctrl + museklikk på kartet et sted
arlion Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 AHH! så man må ctrl klikke nå da hadde jeg bare lest patch notes for ctmod litt bedre, takker for infoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå