Gå til innhold

Hva er DITT favoritt "Old school" konsoll spill?


SiQux

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må bli Sonic 3 på sega megadrive. Aldri før eller siden har eg spilt gjennom et spill så mange ganger.

har aldri no særlig fan av noen andre Sonic spill en det første jeg, men det r kos da :D

 

men var jo egentlig Alex Kidd som skulle bli den store "helten" på Sega da... men når Sonic kom glemte de han helt. :!:

Endret av SiQux
Lenke til kommentar
Jeg er bare 15 så jeg har ikke prøvd noen skikkelig "old school" spill, men jeg syntes det første Tomb Raider spillet er fett... :yes:

hvorfor skal det at du bare er 15 være noen hindring?

 

kjenner folk som er yngre enn deg som storkoser seg med klassikere fra DOS tiden den dag i dag, o jeg veit at jeg i allefall har klart å få lillebrødrene mine (på 9 og 12) hekta på supermario :) (for å ikke snakke om mamma :p selv om alex kidd alltid var hennes favoritt)

 

så selv om du ikke fikk prøvd det da det var nytt er det ingen hindring fra å prøve det nå :)

Lenke til kommentar
btw glemte Quackshot nok et major kickass megadrive spill!!! :w00t:

har det her, men dkjønner ikke en drit av det, kan du hjelpe meg? han fyren på førstebrett sier at jeg må ha klatreutstyr, men jeg finner ikke :/

beklager kan desverre ikke hjelpe deg her... jeg hadde det før, men har det ikke lenger, og hakke spillt det på flere år, men du kan jo sjekke på denne walkthrough'en da :yes:

 

 

Jeg er bare 15 så jeg har ikke prøvd noen skikkelig "old school" spill, men jeg syntes det første Tomb Raider spillet er fett... :yes:

 

hvorfor skal det at du bare er 15 være noen hindring?

 

kjenner folk som er yngre enn deg som storkoser seg med klassikere fra DOS tiden den dag i dag, o jeg veit at jeg i allefall har klart å få lillebrødrene mine (på 9 og 12) hekta på supermario :) (for å ikke snakke om mamma :p selv om alex kidd alltid var hennes favoritt)

 

så selv om du ikke fikk prøvd det da det var nytt er det ingen hindring fra å prøve det nå :)

 

helt enig med deg!!! Jeg er også 15 men det stopper ikke meg... har megadrive, NES og SNES (har litt lyst på en amiga og en c64 også da :cool: ) og spiller de som bare det :D

Endret av SiQux
Lenke til kommentar

Har aldri hatt noen av de konsollene men jeg spilte en del hos kamerater.

Sega: Sonic

Nes: Mario

Snes: Ett eller annet F1 spill... :)

 

Hadde noen av kameratene mine hatt Metal Gear den gangen hadde det vert mitt favoritt spill. Har foresten Metal Gear 1 og 2 på pc men jeg skjønner ikke noe av styringen. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Det må bli Sonic 3 på sega megadrive. Aldri før eller siden har eg spilt gjennom et spill så mange ganger.

har aldri no særlig fan av noen andre Sonic spill en det første jeg, men det r kos da :D

 

men var jo egentlig Alex Kidd som skulle bli den store "helten" på Sega da... men når Sonic kom glemte de han helt. :!:

var denne "Alex Kidd" en fyr på skate bord?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...