Gå til innhold

Hva med et nøytralt AH i Bootybay?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare høre med folk på dette forumet om hva deres synspunkt om det hadde vært et nøytralt AH i Bootybay. Personlig mener jeg å tro at handlen mellom Horde og Alliance ville økt kraftig.

Nå for tiden quester jeg en god del i tanaris, og tar meg ofte en tur ned på AH der. "Hvor er auksjonene til folk?" tenker jeg, og ser på et ganske så tomt markedsutvalg. Det hadde jo vært mye bedre å flytte AH'en fra Gadgetzan over til Booty Bay.

Hva mener andre her om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener at det du selger på Tanaris er kun ting som motsatt faksjon ikke kan få tilgang til, og trenger derfor ikke så stort utvalg.

Stortsett finner du bare shaman/paladin sets og rare pets der, eller våpen (arcanite reaper) som andre ikke kan få pga det feks er kun en på alliance/horde som kan lage den

Skrevet
Halve moroa med AH i Gadgetzan er at begge faksjoner kan kjøpe av hverandre der.

hele morroa er at både alliance og horde kan kjøpe hvis det hadde vert i Booty Bay

Skrevet
Halve moroa med AH i Gadgetzan er at begge faksjoner kan kjøpe av hverandre der.

hele morroa er at både alliance og horde kan kjøpe hvis det hadde vert i Booty Bay

What's the difference? :hmm:

Skrevet

Ingen forskjell. Men jeg tipper det hadde blitt mer aktivitet om AH hadde vært i Booty Bay istedet for Gadgetzan. Det er vel en del fler folk i Booty Bay vanligvis?

Uansett, min personlige mening er at det burde vært AH i hver eneste storby (Stormwind, Ironforge, Darnassus og Orgrimmar, Thunderbluff, Undercity) samt i både Booty Bay og Gadgetzan.

Sånn som det er nå så er Stormwind og (spesielt) Darnassus spøkelsesbyer omtrent sammenlignet med Ironforge f.eks.

Alle disse auctionhousene bør såklart linkes sammen så det ikke blir forskjellige auksjoner med forskjellig utvalg for hver by.

Skrevet

Ingen forskjell. Men jeg tipper det hadde blitt mer aktivitet om AH hadde vært i Booty Bay istedet for Gadgetzan. Det er vel en del fler folk i Booty Bay vanligvis?

Uansett, min personlige mening er at det burde vært AH i hver eneste storby (Stormwind, Ironforge, Darnassus og Orgrimmar, Thunderbluff, Undercity) samt i både Booty Bay og Gadgetzan.

Sånn som det er nå så er Stormwind og (spesielt) Darnassus spøkelsesbyer omtrent sammenlignet med Ironforge f.eks.

Alle disse auctionhousene bør såklart linkes sammen så det ikke blir forskjellige auksjoner med forskjellig utvalg for hver by.

Så lenge auksjonshusene er linket sammen hadde det vært god ide.

Stormwind er et mye hyggeligere sted å være enn Ironforge. Det er så mørkt der.

Skrevet

Ja, jeg tror det kunne fått litt mer fart på auksjonshusene rundt om. Som f.eks i Gadgetzan. Hadde ikke gjort noe om de var linket sammen. Greit nok, det blir ikke like "realistisk", men det ville gjort mulighetene for handel mye bedre.

Skrevet

Jeg ordla meg kanskje litt knapt, men svarte på post nr to da. Ellers er vi helt enig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...