Gå til innhold

Hva synes folket om Onanering/masturbering?

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det eneste som forbauset meg i denne tråden var det Tonio skrev. Trodde ikke hun var typen til å si "Jeg synes det er godt". Er liksom ikke det inntrykket jeg har fått av henne før nå... ;)

Du skulle bare visst. :wee:

Msn-sex på dere to eller? :blink:

Skrevet
Det eneste som forbauset meg i denne tråden var det Tonio skrev. Trodde ikke hun var typen til å si "Jeg synes det er godt". Er liksom ikke det inntrykket jeg har fått av henne før nå... ;)

Hehe, neida.

Skrevet

Hehe, neida.

å joda.. jeg har vært meg jeg og.. kurt p, kd og ananas..

Skrevet
Men det gjør det likevel ikke naturlig.

Det er faen meg ikke mer unaturligt enn å knulla ei jente for lystens skyld! :realmad:

Poenget er?

At det er like (u)naturlig som å ha samleie som ikke utelukkende er for reproduksjonens skyld, noe de færreste samleier er ;)

Skrevet

Hvorfor bry seg om det er naturlig eller ikke? På en måte så er jo veldig mye av det oss mennesker foretar oss unaturlig, men er det virkelig noe galt med det så lenge det ikke går utover noen?

Skrevet

Hehe, genialt.

Onanering er ikke unormalt for fem flate. Men jeg vil si at det er en solo aktivitet (ikke bland inn brusen no :p). Altså ikke noe kjeks, kopp eller rulett her gitt.

Skrevet
Det er vell kanskej andre gangen den blir linka til.....

Ser nå ikke linken noe annet sted her i tråden jeg, men det er godt mulig at jeg har oversett den...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...