Peterman Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Jeg fant to Visa-kort i går natt. Bak på kortene står det "if found, please forward to Visa (...) . A reward will be paid. Noen som vet hvor mye denne belønningen ligger på? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 500,- Selskapet heter Teller AS, det er de du skal levere til.. Gjett om de narkomane benytter seg av dette... De får fem hundre for å levere tilbake lommeboken de har "funnet", robbet for cash. Resten er i gjerne. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Samme gjelder MAsterCards. Og både Diners Club og Amex praktiserer lignede opplegg. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Jaja, da går byturen i går natt nesten i null Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Men pass på at du leverer dem til Teller, og ikke til banken. Er noe usikker på om banken gir deg finnerlønn skjønner du.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Men pass på at du leverer dem til Teller, og ikke til banken. Er noe usikker på om banken gir deg finnerlønn skjønner du.. Teller AS P.O. box 1356 Vika 0113 Oslo Norge Evt, kunne satt min adresse der, så sendte han dem til meg, så kunne jeg sende dem til Teller og få finnerlønn.. Endret 17. april 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Fant ett postbanken VISA for en tid tilbake, kan jeg bare sende det til teller også? Og få 500 kroner? Hva skal jeg legge ved? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Jeg skal ringe Teller AS i morra og høre hva de vil ha med av opplysninger. Kommer med tilbakemelding. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Fant ett postbanken VISA for en tid tilbake, kan jeg bare sende det til teller også? Og få 500 kroner? Hva skal jeg legge ved? Ring Teller AS og hør. Eller stikk inneom. Innbiller meg de har kontorer i Vika. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Hvem betaler denne belønningen? koster jo ikke 500 å få seg et visa kort, da kunne jo folk bare fått seg et visa kort og levert dette inn for så å samle inn finnerlønnen? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Tror ikke det fungerer å levere inn ditt eget... Betalingen utbetales av Teller AS, ansvarlig for visa og mastercard i Norge. Og jeg har vel egentlig bare antatt 500,- ,men er temmelig sikker... Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Nei men det er jo ikke noe problem at du f.eks leverer inn en kamerat sitt å han leverer inn ditt? de må vel ha sikret seg mot dette på enellerannen måte? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Nei men det er jo ikke noe problem at du f.eks leverer inn en kamerat sitt å han leverer inn ditt? de må vel ha sikret seg mot dette på enellerannen måte? Det finnes alltid idioter som er villig til å gjøre hva som helst for småpenger 1 Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Dei første korta du får er gratis, etter 3 kort må du begynne å betale for dei sjølv. Dette gjeld ihvertfall for Visa Electron. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Dei første korta du får er gratis, etter 3 kort må du begynne å betale for dei sjølv. Dette gjeld ihvertfall for Visa Electron. Hehe. Har du mistet 3 kort? Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 hmm, jeg leverte et jeg hadde funnet på politistasjonen.. :s får jeg noe, mon tro?? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Hehe. Har du mistet 3 kort? Ikkje eg. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 mener å huske at en får 200 kr pr kort hvis en sender de inn. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Jeg hørte fem hundre etter at en narkoman hadde levert inn mammas lommebok med kaffekort etc, uten cash.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå