Gå til innhold

Nokia 3230


Anbefalte innlegg

 

Forøvrig hadde det vært en fordel om moderatorene enten unnlot å delta i debattene eller benyttet et annet nick når de utførte sin jobb som moderator. Slik det er idag spiller de en dobbeltrolle, noe ikke alle klarer like godt

 

EDIT: ikke rettet mot deg arehei, du har gjort en upåklagelig jobb

Tenkte det samme. Men villle ikke foreslå det før jeg hadde tenkt litt. Litt av problemet er at det kan være vanskelig å ta en "skikkelig" diskusjon med et nick som kan banne deg og kaste deg ut fra hele nettstedet.

Man blir altfor tilbakeholden når man diskuterer med moderatorer. Man skal følge reglene, jaaa, men det kan skli ut, eller man kan glemme å telle til ti hvis man blir sint, og hvis man da diskuterer med en moderator kan man bli bannet på livstid.

 

Off topic ja, men jeg svarte på innlegget.

 

 

Elllers syntes jeg terningkast er en enkel, men misvisende, måte å presentere sluttresultatet på. Tror mange kun ser på terningen, og da kan det være misvisende. På den annen side kan man ikke lage en internett-side som alle er fornøyd med. Jeg lekte masse med denne mobilen i helgen, og jeg likte den. Kjente ikke igjen all knirkingen og mobilen var rask og responsiv. 6630 er jo raskere, men jeg syntes dette var en meget god mobil til den prisen. Series 60-systemet var dog ikke så intuitivt som jeg hadde trodd, og det var litt nedtur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte det samme. Men villle ikke foreslå det før jeg hadde tenkt litt. Litt av problemet er at det kan være vanskelig å ta en "skikkelig" diskusjon med et nick som kan banne deg og kaste deg ut fra hele nettstedet.

Man blir altfor tilbakeholden når man diskuterer med moderatorer. Man skal følge reglene, jaaa, men det kan skli ut, eller man kan glemme å telle til ti hvis man blir sint, og hvis man da diskuterer med en moderator kan man bli bannet på livstid.

 

Off topic ja, men jeg svarte på innlegget.

 

Skjønner ikke hva som er problemet med å diskutere med en moderator, sålenge en er saklig og bruker normal folkeskikk, noe som bør holde i enhver diskusjon.

Kommer du med konstruktiv kritikk, så er det ingen banngrunn om du dømmer hele hardware.no nord og ned, så lenge du holder deg saklig og kommer med konstruktiv kritikk.

Lenke til kommentar

Moderatorens tilstedeværelse er jo nøyaktig for å hindre oppførsel som bryter med reglene. Om personen pleier å bryte reglene i andre diskusjoner og er det bare dumt moderatoren ikke har kommet tidligere.

 

Det skal veldig mye til for å bli bannet på livstid som du sier her i tråden.

 

Man skal bruke normal folkesjikk, uansett hvem man diskuterer med. Man kan få straff for personangrep osv, selv om det ikke er mot en moderator.

Lenke til kommentar
Tenkte det samme. Men villle ikke foreslå det før jeg hadde tenkt litt. Litt av problemet er at det kan være vanskelig å ta en "skikkelig" diskusjon med et nick som kan banne deg og kaste deg ut fra hele nettstedet.

Man blir altfor tilbakeholden når man diskuterer med moderatorer. Man skal følge reglene, jaaa, men det kan skli ut, eller man kan glemme å telle til ti hvis man blir sint, og hvis man da diskuterer med en moderator kan man bli bannet på livstid.

 

Off topic ja, men jeg svarte på innlegget.

 

Skjønner ikke hva som er problemet med å diskutere med en moderator, sålenge en er saklig og bruker normal folkeskikk, noe som bør holde i enhver diskusjon.

Kommer du med konstruktiv kritikk, så er det ingen banngrunn om du dømmer hele hardware.no nord og ned, så lenge du holder deg saklig og kommer med konstruktiv kritikk.

Støste problemet er vel slik som en ikke navngitt moderator har gjort noen ganger her, nemlig å være inne i en heftig diskusjon som tar litt vel av og som kommer med et usaklig motargument rett før han stenger tråden (så ingen kan svare ham). Hvor barnslig kan man være?

 

Nok off-topic:

 

3230 er en helt OK telefon, men likte testen i itavisen (terningkast 4) bedre enn testen her på amobil. Men det er bare min personlige mening.

Lenke til kommentar
Støste problemet er vel slik som en ikke navngitt moderator har gjort noen ganger her, nemlig å være inne i en heftig diskusjon som tar litt vel av og som kommer med et usaklig motargument rett før han stenger tråden (så ingen kan svare ham). Hvor barnslig kan man være?

Som nevnt flere ganger, og som det står i retningslinjene:

 

Stenges en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Kraftig hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. En klage skal være begrunnet, være saklig og skal fremlegges i beherskede vendinger.

 

Om du er uenig med hvordan moderatorer oppfører seg, så for guds skyld ikke bland det inn i praten om en artikkel. Gjør som retningslinjene sier.

 

Fra nå av holder vi oss til diskusjon om mobilen, testen og lignende.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg tror du har jort et kjempe bra valg da :yes: Jeg bestilte og n3230 fra komplett. Men det er en god stund siden. Liker symbian mobiler kjempe godt! kunne aldri byttet tilbake... Ser det er en stund siden du bestilte men uansett.

 

Kjempe bra Mobil! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Fikk meg en 3230 for noen dager siden.

Og jeg kan på INGEN måte støtte crazysteps sine påstander om dårlige taster, treg telefon/kamera, støv under skjermen. Eneste jeg kan si meg enig i er at tastene er litt for klemt sammen til å skrive meldinger med. Men ellers er de super.

Telefonen finnes ikke treg, kameraet har en mye bedre respons enn noen av de tidligere telefonene jeg har brukt, deriblant Siemens M65/75 som er møkka treg på kamera, spesielt M75. Så dette er absolutt en 6`er i mine øyne.

Lenke til kommentar
Fikk meg en 3230 for noen dager siden.

Og jeg kan på INGEN måte støtte crazysteps sine påstander om dårlige taster, treg telefon/kamera, støv under skjermen. Eneste jeg kan si meg enig i er at tastene er litt for klemt sammen til å skrive meldinger med. Men ellers er de super.

Telefonen finnes ikke treg, kameraet har en mye bedre respons enn noen av de tidligere telefonene jeg har brukt, deriblant Siemens M65/75 som er møkka treg på kamera, spesielt M75. Så dette er absolutt en 6`er i mine øyne.

Helt enig!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Hei!

Bare lurer på om det er noen forskjeller mellom den røde og svarte modellen?

Se her: NOKIA

Når man holder musa over den lille røde firkanten så den skifter farge, så ser det ut som den røde modellen er bredere? Og litt mer plastikk-aktig? Er det bare jeg som er dust...eller er det tilfelle?

 

Hvilke av disse to foretrekker dere?

Lenke til kommentar
Jeg har og foretrekker svart, rød synes jeg ser litt jalla ut. Svart passer med de fleste andre farger.

 

Det er ingen fysiske forskjeller mellom rød og svart modell.

5387418[/snapback]

 

 

Var egentlig det jeg regnet med. Men Nokias side ga meg tvil. Også var det noen sider med anmeldelse av mobilen som hadde mobilen i fargen rød, som sa at den føltes billig ut. Jeg har nå kjøpt den i svart.. Jeg har hatt en mobil som har føltes så bra! Den er tyngre enn gjennomsnittet, men jeg liker å ha en mobil som er litt tung, som man kjenner at man har i hånden eller lommen. Genial mobil!

Endret av nordemoniac
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...