Currybomb Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Ducktales theme og Frank Sinatra.... Nice one.
kunchun Skrevet 17. april 2005 Forfatter Skrevet 17. april 2005 Ole Ivars - Kongen av Campingplassen er genial syns nå jeg..
Arne_F Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Spiller uten musikk for da hører jeg fiendene bedre.
Marti Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Man hører jo ikke på musikk mens man spiller ? Man blir jo bare ukonsentrert av det. word, bare noobs som spiller med musikk... tror liksom dem blir hiton av det... Hvem er hiton? Er vel greit å høre på musikk på public? Ser ikke hva som er så galt med det.
MrLee Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 ROCK! og trance hehe, og ikkenoe slipknot det suuuger! Du suger! Slipknot rocker! Musikk til cs, hmm!? IceQueen er en skikkelig gullesang! WT? (hvis ja, ja kongesang!) lytter bare til "the sweet sound of 30 rounds of 9mm unloading in a terrorist' face"...trenger man virkelig noe annet?
Treat Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Musikk er greit på opne public maps som for.eks aztec hvor lyd ikke spiller så stor rolle Iron maiden og lagwagon
Currybomb Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Man hører jo ikke på musikk mens man spiller ? Man blir jo bare ukonsentrert av det. word, bare noobs som spiller med musikk... tror liksom dem blir hiton av det... Hvem er hiton? Trur han mente Heaton, om du vet hvem det er.
gulku Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Green day rocker eier servere når jeg spiller låter med de azz ac/dc gir deg et lite "kick" da blir god!
theDurkan Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Fast spilleliste når man spiller public: Soil - pride Within temptation - Its the fear Hoobastank - Out of controll Powerman 5000 - Bombshell Powerman 5000 - When Worlds Collide Rammstein - Feuer Frei Rammstein - Ich will Rammstein - Asche zu asche Rammstein - Feuer frei remix Junkie VX Rammstein - Keine Lust Rammstein - Meil teil Sonata Artica - Fullmoon Slayer - Bloodline Moonspell - Opium
Laman Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Hører for det meste på Rage Against the Machine, Nirvana og noe Incubus når jeg spiller cs. Prodigy går også an.
Liestöl Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 (endret) Så klart "I am the One and Only - Chesney hawkes" Og leike at man er Heaton Uansett så er det litt digg å få 3stk hs med deagle rett i refrenget Endret 18. april 2005 av Liestöl
NoLimit_^ Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 filmmusikken til episode 3 battle of the heroes!
GulliveR Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Guns n' Roses - Shotgun Blues AC/DC - Shoot to thrill AC/DC - big gun AC/DC - Walk All over You Queen - Anoter one bites the dust Dave Matthews Band - Grave Digger iron maiden - be quick or be dead iron maiden - killers Øystein Sunde - Du må'kke komme her og komme her og ikke minst: Chesney hawkes - I am the One and Only Spiller ikke så mye CS, men når eg spiller pleier eg eg ha på div av AC/DC, iorn maiden, edguy, Guns n' Roses + mange andre
EskildO Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Jeg lar bare playlisten gå. Der befinner det seg mye Chimaira, Dimmu, COF, BLS, Dream Theater osv. Lettere sagt, METAL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå